X
تبلیغات
رایتل

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. تلفن تماس: 09903666488

دعا و حرز دفع چشم زخم


دعای چشم زخم


همیشه این دعا همراه شما باشد. چنانچه از لحاظ زیبائی و مال و ثروت و شغل و کار بحول و قوه الهی در شرایط خوبی قرار دارید، از چشم زخم تنگ نظران به هیچ وجه نباید غافل بود.
در روایت آمده که چشم زخم ، جوان را در گور می کند و شتررا در دیگ

 قال رسول الله (ص): العین حق ( چشم حقیقت دارد )
و در مواجهه با دیگرانی که میدانید چشم آنها خوب نیست همیشه این ذکر مبارکه را در دل بگویید
(ماشا الله لا حول و لا قوة الا بالله )


دعا و حرز مجرب و موثر برای در امان ماندن از چشم زخم
اعوذ بعزة الله واعوذبقوة الله واعوذ بقدرة الله واعوذ بنور الله واعوذ بعظمة الله واعوذ ببهاء الله واعوذ بجمع الله و اعوذ بکل الله و اعوذ بعغو الله واعوذ بغفران الله واعوذ برسول الله واعوذ بالائمه علیها سلام علی ما نشاء من شر ما تجد اللهم رب المطیعین.


توجه شود:

1- برای محفوظ ماندن از طلسم و چشم زخم همواره شبها به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).

2- معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.

مجرب است انشاء الله تعالی.

التماس دعا

تاریخ ارسال: 1392/05/31 ساعت 22:32 | نویسنده: حسین بابائی | چاپ مطلب 0 نظر

عزیمتها و دعوات مشهور علوم غریبه


با سلام و عرض ارادت


در مورد عزائم مشهور که فرد معزم در صورت صحت دعوت و عزیمت میتواند به نتیجه مورد نظرش نائل آید چند مورد مجرب را ذکر میکنم و البته نسخه للمولف بودن آنها بسیار مهم است.
یکی: عزیمت جلجلوتیه کبری است که بسیار عالی است و نتایج و قدرت فوق العاده میدهد.
دوم: عزیمت عهد قدیم معروف به عزیمت برهتیه است که بی نظیر است و در مورد آن توضیح میدهم.
سوم: عزیمت طهاطیل و عزیمت سیمیائی طهاطیل است.
چهارم: عزیمت معروف بشمخ ( تیجان و یا همان تیجانیه) که شرح تسخیر آن را قبلا بطور سربسته گفته ام.
پنجم: عزیمت تمخیثا.

ببینید نکته مهم این هست که موکلین این عزائم قدرت زیادی به معزم یا فرد تسخیر کننده میدهند. بگونه ای که میتوانم بگویم این قدرت بی نظیر است. خصوصا (و این خصوصا مهم است) عزیمت برهتیه یا عهد قدیم. باور بفرمائید که در صورت درست بودن تسخیر میتوان چند حکم از موکلین گرفت و موکلین آن قادر به انجام کارهائی مثل آوردن اشیاء و استخبار از غائب و خبر از آینده، و در مواردی آینه بینی و تلبیس آینه و ...... هستند. از عزیمتهای مشهور دیگر میتوان به اسد المغضوب، تمخلش، ام موسی(ع)، لاهوتیه، عنکموشیه، روبیاخین و طهیطهوبیه (دعوت رحمانی) اشاره داشت.
عزیمت مهم دیگر که میتوان آنرا بعد از برهتیه مهم دانست عزیمت هوتریه است. دعوتی است فوق العاده و موکلین آن کارهای عجیب را صورت میدهند. اینها همگی به شرط درست بودن دعوت با حضور استاد واقعی است که به تنهائی 90 درصد از کار است.
ببینید به جهت اطلاع شما عرض میکنم که با عامل شدن (یا حتی استاد شدن) فقط یکی از این دعوتهای مذکور هزاران کار میتوانید انجام دهید. از همه مهمترین این دعوات همانگونه که گفتم دعوت برهتیه است و سپس هوتریه. در تمام کارهای الهی و رحمانی  یا تسخیرات و حتی طی الارض میتوانید (در صورت عامل شدن) از این عزیمت ها استفاده کنید (به شرط انجام شدن آن با حضور استاد و رعایت شروطی که قبلا ذکر گردید) نتیجه این عزائم و دعوات در انجام کارها اسرع من برق الخاطف و باور نکردنی است.

به شرط دوام عمر ادامه دارد

التماس دعا

تاریخ ارسال: 1392/05/29 ساعت 17:16 | نویسنده: حسین بابائی | چاپ مطلب 0 نظر

تسخیر و دعای مبارکه بشمخ


با سلام و عرض ادب

تعدادی از شاگردان قدیم مکررا درخواست داشتند که باز هم در مورد علوم غریبه مطلب بنویسم. این مطلب را هم به دعای بشمخ اختصاص دادم. جزئیات مربوط به این تسخیر را بطور کامل ننوشته ام که بدون استاد مبادرت به انجام آن نشود و برای اطلاع شما مفید باشد.

در خصوص ریاضت تسخیری برای دعای مبارکه بشمخ باید گفت که چهل روز ترک حیوانی دارد. جلالی یا جمالی بودن آن در حصول نتیجه فرقی ندارد. منظور اینکه برای تناول غذا باید نان جو یا گندم و سرکه و عدس و از این جور چیزها باشد. میتوان از شیرینی هم استفاده کرد مثل مویز یا شکر و یا شیره خرما بقدر معمول. خوب ببینید میرسیم به شرایط و بایدهای ذکر. هر روز باید دوازده هزار بار کلام مقدس و اسماء اعظم را بخواند. البته باید توجه داشته باشید که حتما در مندل بنشینید و خواندن اذکار برای این تسخیر در شب و در مکانی خلوت بهتر است.
باید در میان مندل بنشینید و روبروی خود در داخل مندل دو چراغ قرار دهید مجمر یا همان بخوردان را هم داخل مندل بگذارید کنار خودتان.
 توجه کنید که حتما راههای ورودی مندل را مسدود کنید. با ابریشم هفت رنگ یا پنج رنگ. میتوانید کارد را هم همانجا بکوبید. توجه شود که لبه تیز کاردی که در مندل جهت مسدود کردن درب ورودی آن میکوبید حتما رو به بیرون باشد. ضمنا به یاد داشته باشید که حربه هائی مثل کارد همیشه در داخل مندل با خودتان همراه داشته باشید. بر روی این کاردها که برای حفاظت از شما بکار میرود باید بسته به نوع دعوت و تسخیر طلسمات خاصی نوشته شده باشد. البته توسط استاد باید این عمل انجام شود. خوب. از بحث دور نیفتیم. پس باید  داخل مندل رو به شرق نشست و روبروی ما اول بخور دان است و با کمی فاصله در دو طرف بخوردان دو چراغ نصب می شود.

آنچه در این تسخیر مهم است اینکه مثل موارد سابق در تسخیرات اول باید اذن استاد باشد. دیگر اینکه فرد معزم با طهارت و لباس طاهر و پاک و حضور باطن و قصد و نیت پاک در مندل بنشیند.
این ریاضت و تسخیر در صورتی که بطور صحیح انجام شود فرد معزم را دارای قدرتی بی نظیر میکند. قدرتی باور نکردنی میدهد. موکلین این تسخیر قدرتی که به شما میدهند چند گانه است. از عقود مختلف مثل عقد اللسان، عقد النوم، عقد البود، عقد الرجال و.............. تا تحبیب قلوب و آوردن اشیاء هر چه بتوانید فکرش را بکنید. البته خوب این تسخیر پر از مخاطره است و دارای مراحل دشوار البته هول انگیز است. باور کنید میشناختم افرادی را که در هند بخاطر این تسخیر و انجام یک اشتباه در آن جان عزیزشان را از دست دادند. اینها (موکلین) در این تسخیر تمام استخوانهای یکی از اساتید بنده را خورد کرده بودند و بنده خودم آثار ضربات مهلک آنها را بر روی تن آنها را دیدم. این مطلب را که نوشتم فقط بخاطر اصرار برخی دوستان بوده و هیچ گونه جنبه آموزشی ندارد.
این تسخیر در صورت موفق بودن در طی دوره ریاضات خودش با علامات خاصی همراه است. علامت روز نهم در تسخیر این است که آتشی سوزنده دور تا دور مندل را فرا میگیرد. البته این آتش واقعی است. فرد معزم با راهنمائی استادش باید بداند که هر چند این آتش واقعی است ولی مطلقا (و این مطلقا خیلی مهم است) نباید از جای خود تکان بخورد و حرکتی نباید بکند.
به هیچ وجه نباید ترسید و خوف نباید داشت. در عوض باید با صدای بلند و سریع عزیمت و ذکر خواند و به اطراف توجهی نکند تا آتش خاموش و برطرف شود. روز دوازدهم زمین زیر پای ما به تکانهای شدید دچار میشود. کلا در روز دوازدهم در نظر داشته باشید که زلزله شدیدی در کل مکانی که ما مشغول تسخیر هستیم احساس میکنیم به نحوی که زمین و زمان برای ما به هوار کشیدن و فریاد کشیدن در می آید. مراقب باید بود که به هیچ وجه از مندل خارج نشویم. در این روز دوازدهم احساس میکنیم که زمین زیر پایمان ماند یک کشتی در بین دریا بر روی موجها سوار است. مراقب باشید که به هیچ وجه نترسید و به راهنمائی استادتان توجه کنید و با قوت قلب به خواندن با صدای بلند جهت غلبه بر خوف و ترس خود ادامه دهید. در حین انجام عمل باید حتما بطور منظم بخور بسوزانید تا زمین لرزه و غرش برطرف شود.

به شرط بقای عمر ادامه دارد.

التماس دعا

تاریخ ارسال: 1392/05/28 ساعت 20:13 | نویسنده: حسین بابائی | چاپ مطلب 2 نظر

بهترین و راحت ترین حرزها و دعاها برای باطل کردن طلسم و جادو


حرز و تعویذ از بین بردن سحر

یا محمد براستی که جادو از قدیم بوده و چنان نیست که به چیزی ضرر زند جز به اجازه من پس هر کس دوست دارد از اهل عافیت از جادو باشد و به او ضرر نزند باید بخواند :
 
اللهم رب موسی و خاصه بکلامه و هازم من کاده  بسحره بعصاه و معیدها بهذالعود ثعبانا و ملقفها افک اهل الافکو مفسد عمل الساحرین و مبطل کید اهل الفساد من کادنی بسحرا و بضر عامدا " او غیر عامد اعامه او
لا اعلمه و اخافه او لا اخافه او لا فاقطع من اسباب السموات عمله حتی ترجعه عنی غیر نافذو یا ضارلی و لا شامت بی انی ادرء بعظمتک فی نحور الاعداء فکن لی منهم مدافعا احسن مدافعه و اتمها یا کریم.

پس هر زمانی که او اینها را بگوید او را نه سحر جادوگر جنی و نه انسی هر گز زیان نزند.

 
حرز برای از بین بردن طلسم وسحر بزرگ
 
 
حضرت علی (ع) فرمود: هرکس بر پوست آهو بنویسد و نزد خود نگهدارد سحر از او باطل می شود.
 
بسم الله و بالله ماشاءالله بسم الله و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم قال موسی ما جئتم به السحر ان الله سیبطله ان الله لا یصلح عمل المفسدین و یحق الله بکلماته و لوکره المجرمون فوقع الحق و بطل ما کانو یعملون فغلبو هنالک وانقلبو صاغرین بسم الله و قدمنا الی ما عملو من عمل فجعلناه هباء" منصورا" وجعلنا من بین ایدیهم سدا" و من خلفهم سدا" فاغشیناه فهم لا یبصرون و القی السحره ساجدین قالو امنا برب العالمین رب موسی و هارون قال امنتم به قبل ان اذن لکم انه لکبیر کم الذی علمکم السحر قالو ان هذان لساحران یریدان ان یخرجاکم من ارضکم بسحرها بحق کهعیص و بحق حمعسق و بحق صم بکم عمی فهم لا یسمعون و لا یتکلمون .

یکی از بهترین و راحت ترین روشها جهت ابطال و دفع دعایی که کسی برای شما نوشته و خودتون هم از آن دعا خبر ندارید این است که طی سه هفته در روزهای چهارشنبه قبل از غروب آفتاب استحمام کنید و پس از دوش گرفتن یک لیوان سرکه رو داخل آب وان یا تشت بریزید و سپس با آن غسل کنید. به نیت باطل کردن طلسم  از اون آب و سرکه رو خودتون بریزید.

 البته دستورالعمل باطل کردن و دفع سحر و طلسم برای خانمها یه مقدار فرق میکنه و در این زمینه تفاوتهائی وجود دارد.
 

تاریخ ارسال: 1392/05/27 ساعت 21:22 | نویسنده: حسین بابائی | چاپ مطلب 0 نظر

کشیدن مندل و اقسام آن در علوم غریبه


با سلام و عرض ارادت


با توجه به درخواستهای مکرر دوستان گرامی، ادامه بحث مندل را پی میگیریم.

از شرایط اولیه ء مندل انصراف عمّار مکانه. که باید استاد عامل این کار را انجام بدهد یا اجازه دهد.موضوع بعد مکان مندله . این مکان باید حتما برروی خاک باشه نه روی فرش و موکت و … (چون در تسخیرات (اگر دعوت صحیح باشد) ارواح متمرد وقتی حضور پیدا میکنند گوشهء فرش را حر کت میدهند و شما را از آن  به  بیرون  پرتاب میکنند.(باز هم بقول استاد ملکیان عرض میکنم که دعوت بدون خطر اصلا دعوت نیست و نتیجهء مادی ندارد)پس حتما باید بر روی زمین  این عمل انجام شود.

موضوع دیگر این است که مکان شما بهتر است سقف نداشته باشد که بعدا دلیل آنرا عرض میکنم. در  ساختمانها و مکانهایی که پایین آن طبقه ای دیگر یا فضای مجوفی وجود دارد نمیشود دعوت را انجام داد حتما باید پایین پای شما زمین باشد نه انباری و پارکینگ و … .(چون در بسیاری از دستورات آنها از زیر زمین بسمت بالا صعود میکنند و برای عامل  و همسایه ها مخاطه دارد) بنده چون این صدمات را کشیدم دیده ها و تجربیات خود را عرض میکنم.مکان مندل مکان عبور و مرور انسانها نباید باشد و همسایه هم نباید داشته باشد و صدای آدم  هم به آن فضا نباید برسد.مثلا در باغی میتوانید دعوات را انجام دهید. میرسیم بر سر قوانین مشهور مندل.بعضی ها معتقدند که با یک قل هو الله یا ۴ قل که به خود میدمند از صدمات و … محفوظند.بعضیها سورهء جن .بعضی آیت الکرسی را تا هو العلی العظیم و بعضی ها تا هم فیها خالدون  میخوانند و با انگشت بدور خود خط میکشند.بعضی ها هم با کارد با همین سوره ها بدور خود خط میکشند به این شکل که در مرکز مندل می ایستند و با کار د حول خود دایره ای رسم میکنند و موقع رسم با یک نفس آیت الکرسی را میخوانند و بدور خود خط میکشند که تمام اینهاباطله و اثر ندارد.

بعضی ها پس از کشیدن خط کارد را همانجا فرو میبرند یعنی در انتهای دایرهء مندل  که آن هم غلطه.بعضی ها دایره ای میکشند و دور خود سورهء جن یا سوره های حفاظتی  دیگر را روی زمین حک میکنند  یا بر روی کاغذ یا پارچه ای مینویسند و با سوزنهای فولادی این مندل را برزمین محکم میکنند و خودشان هم آیات حفظ حمل میکنند که تمام اینها دروغه و بی اثر.بعضی ها منادل حلزونی میکشند یعنی هفت دایرهء تو در تو میکشند   که یک باب ورودی دارد. بنظر من این  مندل بد نیست اما خیلی خیلی خیلی ضعیفه.این مندل معمولا برای دعوات کواکب بکار میرود آنهم برای عمل به طلسمات آنها نه تسخیر موکلین آنها به شرطی که  مندلهای ۷ گانه بطور حلقوی از خارج به داخل کشیده شود بین هر خط حدود یک ارش یعنی حدود ۵۰ سانت با خط بعدی فاصله داشته باشد  و شما در مرکز دایره فضایی به اندازهء ۲٫۵ در ۲٫۵ متر داشته باشید که در صورت طولانی شدن زمان عزایم بتوانید همانجا استراحت کنید و بخور دان خود را نیز در همانجا مورد استفاده قرار دهید.

منتها چون مندل حلقوی است باب ورود و خروج را موقع دعوت باید مسدود کنید و به هیچ وجه نباید مستقیم از مندل خارج شوید بلکه باید از همان راهی که بین خطوط است خارج شوید.بستن راه ورودی مندل توسط کارد فولاد یا حربهء نقره صورت میگیرد که با خواندن عزایم و حک کردن اسامیی که مجاز به افشا نیستم بر سر راه ورودی صورت میپذیرد و کاردیا حربهای به اندازهء یک ارش (یعنی فاصلهء انگشت تا آرنج) که روی آن طلسمات دفع نوشته شده باید همانجا کوبیده شود. بهتره که دور خطوط حلقوی عزایم  احراقیه و عزایم ممانعت کننده از ورود نوشته شود  و خود فرد هم باید حربه ای اینچنینی داشته باشد (در زمانی که در چنین مندلی است).تمام خطوط باید با حوصله با یک حرکت روی زمین نقش ببندد و نباید فاصله ای بین خطوط باشد.چون از همان راه وارد میشوند و … .زره هایی از پیراهنهای مطلسم و دارای اسماء و آیات مخصوص هم باید پوشیده شود متناسب با رنگ کوکب مذکور و یا عمل مذکور نکتهء بسیار مهم که در هیچ کتابی نیست این است که مو قع کوبیدن حربه به زمین باید لبهء تیز آن رو به خارج باشد .


این دستورات.دستورات ........ نیست از منبع موثقی است که بنده آن را تایید میکنم. روش کشیدن چنین مندلی مثل این است که شما بر روی کاغذ قلم را قرار دهید و بدون برداشتن آن هفت دایرهء تو در تو  بکشید بطوری که همدیگر را قطع نکنند .درست مثل یک حلزون میشود.

نکتهء فوق العاده این است که بعد از اتمام دعوت حتما باید با عزایمی عمّار مکان را به مکان خود بر گردانید  و هر روز باید این دستور را ادامه دهید تا پایان دعوت.برای مطالعه بیشتر به مطالب و نوشته های استاد اوسعی مراجعه شود. ویرایش دکتر احمدرضا بابائی.


تاریخ ارسال: 1392/05/25 ساعت 23:35 | نویسنده: حسین بابائی | چاپ مطلب 0 نظر
( تعداد کل: 11 )
   1      2     3   >>
صفحات