غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

انواع منادل در علوم غریبه

با سلام و عرض ادب

 
برخی از دوستان در مورد  شیوه های کشیدن مندل سوال نموده بودند. تا آنجا که برای حقیر مقدور باشد مطالبی را ذکر خواهم نمود ولی این مطالب به هیچ عنوان جنبه آموزشی نداشته و صرفا جهت آگاهی دوستان و عزیزان است. به مصداق آیه شریفه (( و انه کان رجال من الانس یعوذون برجال من الجن فزادوهم رهقا)).

منادل انواع و اقسامی دارند که بسته به نوع دعوت و تسخیر متفاوت خواهد بود. آنچه در منادل مهم است اینکه در موقع ورود به محیط مندل دروازه های ورودی بطور کامل و به دقت بسته شود و در موقع خروج از مندل باید طبق قواعد خاصی از دروازه ها خارج گردید. این مساله از قواعد اصلی مندل است. بهتر است که دروازه اول رو به قبله باشد. معمولا برای بستن دروازه ها اگر از مقطعات قرآنی استفاده شود بسیار مطلوب است (آیات کریمه ای مثل حمعسق و یا آیه کهیعص).

هر جا که به دروازه میرسید میتوانید یک کارد  خود را در همانجا آنجا قرار دهید. همیشه باید فردی که تسخیر میکند البته به وسایل دفاعی هم مجهز باشد و لباسهای مطلسم بپوشد و اینکه حربه های مثل کارد هم به همراه داشته باشد. بهتر است که مندل را بگونه ای رسم کنیم که فضای مطلوب را در داخل آن داشته باشیم که اگر در داخل آن نیاز به استراحت داشتیم بدن ما از آن خارج نگردد. برخی معتقدند که با خواندن آیه الکرسی و البته با یک نفس میتوان خطوط مندل را کشید. این البته صحیح است ولی به هیچ وجه مندلی قوی نیست. ببینید دوستان، در زمان تسخیرات (به شرط صحیح بودن) شما اصلا نمیدانید که اینها از کدام طرف ممکن است ظاهر شوند. اینکه از مقابل ما و یا از چپ و راست یا از سمت بالا در صورت حضور در مکانی مسقف می آیند بحثی دیگر است. همیشه البته دعواتی موثر هستند که قهری باشند و نه دعوات استمالتی.

به عبارت دیگر منظورم این است که دعوتی منجر به گرفتن خاتم یا مهر طاعت از آنها (موجودات غیر ارگانیک) میشود که بصورت قهری باشد. پس شما که قهرا آنها را احضار کرده اید میباید قبلا به حربه های دفاعی هم تجهیز شده باشید. همیشه به یاد داشته باشید که زمانی تسخیر موفقیت آمیز خواهد بود که شرایط کلی آنرا زیر نظر استاد عامل انجام داده باشید. به یاد داشته باشید که استاد عامل و انجام تسخیر تحت نظر او به تنهائی بیش از نود درصد (90 درصد) کار است. به واقع استاد عامل است که به تنهائی همه کارها را انجام میدهد و شما که درون مندل نشسته اید به تسخیری که او عامل آن است عمل میکنید که شما هم بواسطه او بتوانید عامل تسخیر شوید.

در این که فرق استاد علوم غریبه با استاد عامل علوم غریبه چیست قبلا به شاگردان قدیمی چیزهایئ گفته ام. بطور خلاصه تفاوت آنها این است که استاد عامل میتواند استادیت خود را به فرد دیگری منتقل کند که او هم دارای همان تسخیر گردد. در حالی که کسی که فقط استاد است نمیتواند این استادیت را منتقل کند و فقط میتواند از توانائیهای خود که در اثر تسخیر منجر به گرفتن مهر طاعت شده است بهره ببرد.
صحبت از منادل بود که به اینجا رسیدیم. ببینید بهترین کار برای حفاظت این است که استاد حتما حضور داشته باشد و صرفا در این صورت است که میتوان مهر طاعت گرفت. اصلا این استاد است که باید به شما بفهماند که این مهری  که در داخل مندل افتاده آیا همان مهر طاعت است یا خیر؟ این استاد است که کار حفاظت از شما را به عهده میگیرد. نصب علمها و قربانی و نوشتن طلسمات و البته کشیدن مندل را هم اوست که انجام میدهد. البته عجین نمودن (ممزوج نمودن)  بخورات که خود علمی است جداگانه نیز یکی دیگر از وطایف استاد است.

یک نمونه مندل مثلا این است که شش خط کشیده شود که پنج خط از آن مربع و یک خط آن مدور باشد و البته البته البته عزیمت تسخیر را باید داخل مندل خواند و به عبارت دیگر در میان مندل نشسته باشیم و عزیمت تسخیر را بخوانیم و زمانی هم که عزیمت را تمام کردیم باید اسماء خاصی را بخوانیم و بر خود بدمیم و مثلا برای طهارت از مندل خارج شویم تا آسیبی به ما نرسد. مثلا در تسخیر مشتری که برخی اساتید مستحضر هستند و مدت آن یکصدو شصت و شش روز بطول می انجامد و از سخت ترین تسخیرات است (که باید کل دوره تسخیر را روزه دار بود) برای خروج از مندل باید این چهاراسم را بخوانیم: ( یا شمعلوجرش، یا حیلوعطش، یا جلصموش، یا طرخیموجش ) و سپس از مندل خارج میشویم.

پس بهتر است که مندل را به نحوی بکشیم که بتوانیم در داخل آن استراحت هم بکنیم و بگونه ای باید وسعت داشته باشد که در مواقع استراحت بدن ما بطور نا خود آگاه از مندل بیرون نیاید. ضمنا همیشه باید در طول عزیمت بخور مناسب را با دستور استاد سوزاند و بخوردان ما باید پیوسته در داخل مندل در کنار ما باشد.

راستی همانطور که قبلا گفته ام و باز هم خدمت دوستان عزیز تکرار میکنم باید توجه کنیم که مندل را فقط (و این فقط مهم است) باید بر روی زمین و به عبارتی بر روی خاک کشید،  نه بر روی فرش یا قالی یا حصیر و از این قبیل. مندل کشیدن بر روی قالی یا حصیر و یا هرچیزی غیر از زمین یعنی در معرض مخاطره  قرار گرفتن زندگی عزیز شما. به شرط بقای عمر ادامه بحث منادل را خواهم نوشت انشاء الله تعالی. و الله اعلم بالصواب.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد