غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

کشیدن مندل و اقسام آن در علوم غریبه


با سلام و عرض ارادت


با توجه به درخواستهای مکرر دوستان گرامی، ادامه بحث مندل را پی میگیریم.

از شرایط اولیه ء مندل انصراف عمّار مکانه. که باید استاد عامل این کار را انجام بدهد یا اجازه دهد.موضوع بعد مکان مندله . این مکان باید حتما برروی خاک باشه نه روی فرش و موکت و … (چون در تسخیرات (اگر دعوت صحیح باشد) ارواح متمرد وقتی حضور پیدا میکنند گوشهء فرش را حر کت میدهند و شما را از آن  به  بیرون  پرتاب میکنند.(باز هم بقول استاد ملکیان عرض میکنم که دعوت بدون خطر اصلا دعوت نیست و نتیجهء مادی ندارد)پس حتما باید بر روی زمین  این عمل انجام شود.

موضوع دیگر این است که مکان شما بهتر است سقف نداشته باشد که بعدا دلیل آنرا عرض میکنم. در  ساختمانها و مکانهایی که پایین آن طبقه ای دیگر یا فضای مجوفی وجود دارد نمیشود دعوت را انجام داد حتما باید پایین پای شما زمین باشد نه انباری و پارکینگ و … .(چون در بسیاری از دستورات آنها از زیر زمین بسمت بالا صعود میکنند و برای عامل  و همسایه ها مخاطه دارد) بنده چون این صدمات را کشیدم دیده ها و تجربیات خود را عرض میکنم.مکان مندل مکان عبور و مرور انسانها نباید باشد و همسایه هم نباید داشته باشد و صدای آدم  هم به آن فضا نباید برسد.مثلا در باغی میتوانید دعوات را انجام دهید. میرسیم بر سر قوانین مشهور مندل.بعضی ها معتقدند که با یک قل هو الله یا ۴ قل که به خود میدمند از صدمات و … محفوظند.بعضیها سورهء جن .بعضی آیت الکرسی را تا هو العلی العظیم و بعضی ها تا هم فیها خالدون  میخوانند و با انگشت بدور خود خط میکشند.بعضی ها هم با کارد با همین سوره ها بدور خود خط میکشند به این شکل که در مرکز مندل می ایستند و با کار د حول خود دایره ای رسم میکنند و موقع رسم با یک نفس آیت الکرسی را میخوانند و بدور خود خط میکشند که تمام اینهاباطله و اثر ندارد.

بعضی ها پس از کشیدن خط کارد را همانجا فرو میبرند یعنی در انتهای دایرهء مندل  که آن هم غلطه.بعضی ها دایره ای میکشند و دور خود سورهء جن یا سوره های حفاظتی  دیگر را روی زمین حک میکنند  یا بر روی کاغذ یا پارچه ای مینویسند و با سوزنهای فولادی این مندل را برزمین محکم میکنند و خودشان هم آیات حفظ حمل میکنند که تمام اینها دروغه و بی اثر.بعضی ها منادل حلزونی میکشند یعنی هفت دایرهء تو در تو میکشند   که یک باب ورودی دارد. بنظر من این  مندل بد نیست اما خیلی خیلی خیلی ضعیفه.این مندل معمولا برای دعوات کواکب بکار میرود آنهم برای عمل به طلسمات آنها نه تسخیر موکلین آنها به شرطی که  مندلهای ۷ گانه بطور حلقوی از خارج به داخل کشیده شود بین هر خط حدود یک ارش یعنی حدود ۵۰ سانت با خط بعدی فاصله داشته باشد  و شما در مرکز دایره فضایی به اندازهء ۲٫۵ در ۲٫۵ متر داشته باشید که در صورت طولانی شدن زمان عزایم بتوانید همانجا استراحت کنید و بخور دان خود را نیز در همانجا مورد استفاده قرار دهید.

منتها چون مندل حلقوی است باب ورود و خروج را موقع دعوت باید مسدود کنید و به هیچ وجه نباید مستقیم از مندل خارج شوید بلکه باید از همان راهی که بین خطوط است خارج شوید.بستن راه ورودی مندل توسط کارد فولاد یا حربهء نقره صورت میگیرد که با خواندن عزایم و حک کردن اسامیی که مجاز به افشا نیستم بر سر راه ورودی صورت میپذیرد و کاردیا حربهای به اندازهء یک ارش (یعنی فاصلهء انگشت تا آرنج) که روی آن طلسمات دفع نوشته شده باید همانجا کوبیده شود. بهتره که دور خطوط حلقوی عزایم  احراقیه و عزایم ممانعت کننده از ورود نوشته شود  و خود فرد هم باید حربه ای اینچنینی داشته باشد (در زمانی که در چنین مندلی است).تمام خطوط باید با حوصله با یک حرکت روی زمین نقش ببندد و نباید فاصله ای بین خطوط باشد.چون از همان راه وارد میشوند و … .زره هایی از پیراهنهای مطلسم و دارای اسماء و آیات مخصوص هم باید پوشیده شود متناسب با رنگ کوکب مذکور و یا عمل مذکور نکتهء بسیار مهم که در هیچ کتابی نیست این است که مو قع کوبیدن حربه به زمین باید لبهء تیز آن رو به خارج باشد .


این دستورات.دستورات ........ نیست از منبع موثقی است که بنده آن را تایید میکنم. روش کشیدن چنین مندلی مثل این است که شما بر روی کاغذ قلم را قرار دهید و بدون برداشتن آن هفت دایرهء تو در تو  بکشید بطوری که همدیگر را قطع نکنند .درست مثل یک حلزون میشود.

نکتهء فوق العاده این است که بعد از اتمام دعوت حتما باید با عزایمی عمّار مکان را به مکان خود بر گردانید  و هر روز باید این دستور را ادامه دهید تا پایان دعوت.برای مطالعه بیشتر به مطالب و نوشته های استاد اوسعی مراجعه شود. ویرایش


نظرات 1 + ارسال نظر
مهرعلی براتی 1397/03/11 ساعت 16:45

سلام وقت بخیر‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد