غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

دعوت عظیم الشان برهتیه


بسم الله الرحمن الرحیم


سلام علیکم ورحمة الله وبرکاته


دعوت عظیم الشان برهتیه

عزیمت برهتیه دعوتی بی نظیر جهت وصول به درجات بالا از روحانیات است. برهتیه به معنای سبوح و قدوس است.
در مورد تفسیر اسماء عزیمت عظیم الشان برهتیه معانی شش اسم مبارکه از اسماء باریتعالی را ذکر مینمایم.
مَزْجَلٍ(80) معنی این اسم مبارکه عزیز و حکیم است و گفته میشود که معنی یاجبار و یا قیوم هم دارد.

اسم ششم از اسماء مبارکه برهتیه بَزْجَلٍ(42) (تبارک الله رب العالمین و معنی دیگر  آن یا ودود هم میباشد.
اسم هفتم مبارکه برهتیه تَرْقَبٍ( 702) به معنای  سلام است ومعنی قدیر و قادر هم دارد.
اسم هشتم مبارکه برهتیه بَرْهَشٍ (507) که معنی آن (یا الله عبدک اجبه والبته معنای یامقتدر) هم دارد.
اسم نهم مبارکه برهتیه غَلْمَشٍ (1370)  میباشد که معنای آن یاملک است.
اسم دهم عزیمت برهتیه خُوطِیرٍ(825)  به معنای قوی متین میباشد.
که البته تمامی آنها صفات و اسماء رب العالمین سبحانه و تعالی میباشد.

به نظر این کمترین، این دعوت بی مثل و بی نظیر و بی مانند است.برای انجام این دعوت عظیم الشان، دعوت کننده نباید کاری را در حین انجام دعوت مرتکب شود که نعوذ بالله مورد غضب باریتعالی باشد. دعوت باید در مکانی خلوت باشد. در صورت موفقیت آمیز بودن دعوت، معزم این عزیمت، (به شرط داشتن اذن استاد عامل) میتواند کارهای مختلفی از کشف الحجاب و جلب الحبیب گرفته تا ابطال سحر و طلسم و آوردن اشیاء را انجام دهد.
این دعوت را بطور سربسته خواهم گفت که بدون استاد اقدام به انجام آن نشود. باید بگویم که ریاضت این دعوت از روز یکشنبه (اولین یکشنبه ماه قمری) همراه با روزه به مدت بیست و یک روز است (بهترین دوره دعوت). در صورتی که مقدور نبود میتوان به دو هفته بسنده نمود قبل از شروع به ریاضت این دعوت مبارکه باید پس از هر نماز از خداوند باریتعالی طلب استغفار فراوان نمود و همچنین بر پیامبر عظیم الشان و خاندان پاکش سلام و صلوات بسیار فرستاد (دو روز قبل از شروع دعوت باید شروع به استغفار و صلوات برپیامبر و خاندان جلیل القدرش نمود و از خداوند منان طلب مدد و یاری و ثبات و پایداری و قوت قلب و طاقت و تحمل و بردباری بیشتر در طول دوره دعوت نمود ). باید از استفاده از ذی روح پرهیز نمود و از منفرات نباید استفاده گردد (از مرغ و تخم مرغ و گوشت گاو و شیر و از این قبیل) و فقط در مواقع ضروری با دیگران تکلم نمود و باید کنج عزلت اختیار کرد.
در مدت دعوت باید کلا صائم النهار باشد. قلیل النوم باشد و فقط در مواقع غلبه نوم بخوابد. دعوت باید بیست و یک مرتبه پس از هر نماز خوانده شود. قبل از انجام دعوت حتما باید انصراف عمار مکان انجام شود. (در مورد انصراف عمار مکان و ده شیوه مرسوم آن قبلا توضیحاتی داده شده است. که میتوان اختیارا از هر کدام از آنها استفاده کرد. مثلا سوره مبارکه الزلزله سه بار خوانده شود و هر بار که به کلمه اشتاتا میرسیم سه بار آنرا تکرار کنیم) و پس از دعوت هم عمار را به مکان خود عودت دهیم.
 انجام این دعوت مبارکه نیاز به اذن استاد عامل (در صورت ممکن نبودن حضور استاد حتی بصورت غیرحضوری) دارد. مکان دعوت شما باید خلوت باشد و غیر سجاده نماز یا یک زیر انداز برای خواب و بخوردان و چیزهای ضروری دیگر چیزی نباشد. قرائت آیه الکرسی (تا هو العلی العظیم) هفت بار صبح و عصر و خصوصا  پس از هر نماز بسیار توصیه میشود. و البته بحث مندل و بخورات عمل را هم که قبلا شرح آن گذشته است.
در صورت رعایت این نکات و نکاتی دیگر است که دعوت نتیجه بخش است انشاء الله. همانطور که اساتید گرامی میدانند بر خاتم طاعت این دعوت (مهر کاملا مادی و ظاهری این دعوت که پس از موفقیت آمیز بودن این دعوت از موکلین گرفته میشود) اسماء اربعه مبارکه چهار ملک (جبرا... میکا... عزرا..... اسرا....) در جهات اربعه نوشته شده است.

جــزاکم الله خـیــرا وأمدکم الله بمددا روحانیا وأفــاض عـلیکم فـیـضــا نورانیا ووفــقــکـم لـخـیــرى الـدنـیـا والآخــــرة وقــیــدکـم بـقـیــود السلامة عـن الـوقـوع فى مـعـصـیـتـه وکـفـاکـم بحـلاله عـن حـرامه وأغـنـاکم بـفـضـله عـن مـن سـواه.

انشاء الله

التماس دعا

نظرات 1 + ارسال نظر
بایرام منظمی 1397/06/17 ساعت 18:06

باسلام واحترام خسته نباشید خدمت استاد عزیز بنده حقیر علاقه‌مند به یادگیری وطریقه استخدام موکل انجام دهم لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد