غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

چگونگی دعوت اسماء ادریسی


(رَّبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَأَنتَ خَیْرُ الرَّاحِمِینَ)


با سلام و عرض ادب


در زمینه مباحث قبلی اسماء ادریسی سوالاتی مطرح شده بود که خدمت دوستان پاسخ خواهم گفت. دوستان در مورد اسم سوم از اسماء ادریسی سوال کرده بودند. انجام تصریف و نوع ریاضت آن را بطور کلی و بدون ذکر جزئیات متذکر میشوم. از لوازم اصلی انجام دعوت اسماء ادریسی اذن و نظارت استاد عامل است.

همانطور که قبلا معروض شد، در ارائه این مباحث فقط به ذکر کلیاتی بسنده میشود.

تصریف اسم ثالث از اسماء ادریسیه


یا الله المحمود فی کل فعاله


عمل به تصریف این اسم مبارکه این است که هفت شب آنرا قرائت کند. در هر روز هزار بار و بعد از هر نماز چهل و هفت مرتبه. از خواص این اسم مبارکه این است که فرد عمل کننده بین مردم محمود و محبوب میگردد و به اذن خداوند سبحان و به برکت این اسم مبارک، خصلت و خلق نیکو میگیرد.
کسی که روز جمعه لباس نو بپوشد و به مسجد رود و پس از ادای نماز، اسم مبارکه فوق را دویست مرتبه پیش از آنکه از جایش حرکت کند با اخلاص و اعتقاد و ایمان قلبی صحیح قرائت کند، به اذن و اراده پروردگار قدرت و نیروئی خارق العاده خواهد یافت. به یاد داشته باشید که قاری این اسم مبارکه باید سینه ای خالی از حقد و حسد نسبت به برادران مسلمانش داشته باشد وگرنه دعوتش خالی از نتیجه خواهد بود و بیم هلاک است.
 
ببینید، برخی وجوه این دعوت و مهمات و لوازم آن که مربوط به استاد عامل است و اوست که باید وفق را و نوع ریاضت و روز و از این قبیل را مشخص نماید عبارتند از:

برج این اسم مبارکه اسد است، کوکب آن شمس است، روز آن یکشنبه است. وفق مربوط به این اسم مبارکه مسدس است (شش تائی). ملک علوی آن روقیائیل است و ملک ارضی آن مذهب است. عدد حروفش .....است و عدد جمل آن ..... میباشد و جمله عدد و حروفش .....است. ملک علوی این اسم ، ثفوائیل است و سفلی برای خیر، شیحطیش است. بخور آن هم لادن است.

(( اللهم صل وسلم وبارک على رحمة العالمین رسولُ السلام صاحب الخلق الرفیع محمد النبی الصادق الأمین واجعلنا له ناصرین ومنصورین ومؤیدین ومتبعین حباً وإخلاصاً فی طاعتک ورضاک وعلى آله وصحبه أجمعین ))



نظرات 2 + ارسال نظر
حنانه 1393/09/27 ساعت 00:39

با سلام،برای خواندن دعاهای شرعیه یا نمازجهت طلب حاجت (مثل طلب روزی یا گشایش بخت ....)آیاقمر در عقرب نبودن روز و ساعت را باید مراعات کرد؟با تشکر و التماس دعا

با سلام. در مورد قمر در عقرب مطلبی با همین عنوان در وبلاگ قرار داده شده و توضیحات کافی در آن ذکر گردیده است.

farshad 1392/12/26 ساعت 16:26

slm
age mishe asmae edrisi ro ba erab benevisin chon bedoon erab eshteba khonde mishe
dar morede asmae 6,13,22,23,39,40
va agar maghdoor nist dar mored nahve sahihe asmae 6 va 23
rahnemaei konid albate jozeyat ro ham kamel begid lotfan ta eshtebahi dar anjamesh nakonam
man ketabe khodamoz olom va fonoon gharibe neveshte mirdamad kabir ro khoondam aya dar mored asmae edrisi kefayat mikonad
eltemase doa

با سلام
اسماء ادریسی همراه با اعراب و دعوت آنها در این وبلاگ توضیح داده شده. با یک چستجو میتوانید پیدا کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد