غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

فواید و خواص اسمهای تیجانیه – توضیح هفت اسم تیجان

فواید و خواص مختلفی بر اسمهای تیجان یا بشمخ مترتب است .
از لحاظ لغوی ، بشمخ ، یک نوعی از دعا و مناجات است . بزبان سریانی و انجیل و تورات و عام معنی اش عبارت از این است که بَشمخ بفتح یکم بمعنی بزرگوار و بشمخ بکسر اول بتنوین مکسوره ٔ حرف چهارم بمعنی ( ای پروردگار ) میباشد.

اسمهای تیجان یا بشمخ را اسماء طریقه یا اسماء قاعد خوانند که خواص نافعه کثیره ای برای آنها برشمرده شده. اسامی تیجانیه دوازده اسم را شامل میگردد که هفت اسم اول آنها به همراه برخی از خواص و فوایدشان ذکر میگردد :

  

اسم اول : بشمخ دالا هامو شیطیثون.
کسی که اسم اول از اسماء تیجان را با گلاب و زعفران و با شرایطی خاص بنویسد و در آب پاک حل کند و به زوجه اش بنوشاند ، از زوجه اش دیگر کار مکروه سرنمیزند.

اسم دوم : دنوا ملخوثوا دیموثون.
کسی که اسم دوم از اسماء تیجان را بر کاغذ کاهی بدون خط بنویسد و در آب جاری بیاندازد و سپس بگوید (هذا الکتاب کتبته لک یا رب لتقضی حاجتی وهی کذا وکذا) و به جای کذا و کذا حاجت خود را بگوید ، خداوند سبحان حاجتش را برآورده میسازد.

اسم سوم : کورعش ارعیشطرخ لاخون.
اگر اسم سوم از اسماء تیجان را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و زن مطلقه یا دختری که مشکل بخت دارد مدت خاصی بر گردن بیاویزد ، به اذن خداوند متعال، بخت آن دختر یا زن مطلقه باز میشود.

اسم چهارم : دهموث ارخا ارخم ارخیمون.
اگر اسم چهارم از اسماء تیجانیه را با مسک و گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط با رعایت شرایطی بنویسد و بر گردن بیاویزد یا با خود همراه کند به اذن خداوند متعال از خوف و ترس در امان خواهد بود و ترسش از بین میرود و دین و قرضش ادا میشود.

اسم پنجم : ثیخوثیم ازیش ارقش دار علیون.
اگر اسم پنجم از اسماء تیجان را در ورقه ای بدون خط بنویسد و بر بازوی راست بندد محبوب قلوب گردد و سخنش نزد افراد دیگر پذیرفته میشود و مقبول القول گردد.

اسم ششم : حیثموا میثوا احیون منون.
اگر اسم ششم از اسماء تیجان را در کاغذ کاهی و بدون خط با مسک و گلاب و زعفران بنویسد و بر گردن بیاویزد ، از هر مکروهی در امان و دور خواهد بود.

اسم هفتم : اهیا شراهیا ادونای اصباؤت صبارتون.
اگر اسم هفتم از اسماء تیجان را با رعایت شرایطی در هنگام خواب بر کف دست بنویسد و قرائت کند، در خواب راه حل هایی برای برون رفت از مشکلش به او نشان داده میشود .

قواعد:
نیاز به اذن استاد دارد.
شرایط عمومی نوشتن مثل طهارت ظاهری و باطنی و شرایط زمانی باید ملحوظ گردد.

*****
اسماء تیجان , اسامی تیجانیه , خواص اسماء تیجان , فواید اسامی تیجان و بشمخ , توضیح اسمهای تیجان , خاصیت اسمای تیجان , معانی اسامی تیجان , فواید و خواص اسمهای تیجانیه – توضیح هفت اسم تیجان , خواص اسمهای بشمخ , تاثیر اسامی تیجان , دوازده اسم تیجان , معانی اسماء تیجانیه , معنی و خواص اسمهای تیجان , معنی تیجان و بشمخ , اسمای تیجان برای بخت گشایی , خواص اسمای تیجان بخت گشایی , تیجان بخت گشایی , فایده اسمهای تیجان برای محبت , اسمهای تیجان مهر محبت , اسامی تیجان مهر و محبت و بخت گشایی , اسامی تیجان برای بخت گشایی و محبت

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود 1398/08/12 ساعت 08:24 http://Mahmoud 9139854785

سلام وبلاگ شما بسیار مفید میباشد واز شما تشکر میکنم در ضمن متن دعا اسما تیجانیه را اگر ممکنه با کسره وفتحه وتلفظ کلمات آن را در وب بگذارید با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد