غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

تحبیب قلب سریع و قوی


تحبیب قلب سریع و قوی


بسم الله الرحمن الرحیم یاالله یالله یاحافظ

(صرفا در امر حلال استفاده شود)


این عمل نیاز به انصراف عمار مکان ندارد و فقط ریاضت آن دوری از منفرات ( پیاز، سیر، و....) میباشد. در ساعت سعد باید نوشته شود و بخورات آنهم تفاوتی ندارد که چه چیز باید باشد (باید از بخورات خوشبو و خوش رایحه مثل عود و عنبر استفاده شود). شرط موفقیت این عمل اخلاص در نیت برای خداوند سبحانه و تعالی و البته عمل به حلال است.


آنچه باید قرائت شود این است:


(اهش مهراقش اشقر وطشرک شریخ بحق هذه الاسماء علیک و سرها لدیکم الوحا 2 العجل 2 البدار2 الساعه 2 بارک الله فیکم و علیکم ).


(این اسماء را باید به عدد اسم مطلوب بدون اسم مادرش بگوئیم و بعد از هر بار باید اقدام به جلب و احضار او به همان مکان مورد نظر و یا مکان مشخص دیگری نمائیم. )

تطهیر ثوب و بدن و مکان باید حتما رعایت شود

دو رکعت نماز به نیت انجام موفقیت آمیز قبل از انجام عمل بگذارید.

صد مرتبه سلام و صلوات بر نبی مکرم اسلام و خاندان پاکش قبل و بعد از دعا (فان الدعاء بین الصلاتین لایرد).

رو به قبله بودن در حین عمل و در نظر داشتن صورت مطلوب در طول مدت عمل.

یک بار قرائت دعوت زجر سلیمانی بعد از انجام عمل.

(شرط انجام اعمال خاصه، قرائت دعوت زجر سلیمانی پس از انتهای قسم یا عزیمت است. پس از انجام عمل یکبار قرائت میشود و هیچ موکلی نمیتواند از آن تخطی کند.)

تفاوتی ندارد که از کدامیک از دوایر حروف استفاده میکنید (ابجد باشد یا ایقغ یا ارغی یا اجذش یا انسغ یا اهطم و..... فرقی ندارد).

التماس دعا

دعوت عظیم الشان برهتیه


بسم الله الرحمن الرحیم


سلام علیکم ورحمة الله وبرکاته


دعوت عظیم الشان برهتیه

عزیمت برهتیه دعوتی بی نظیر جهت وصول به درجات بالا از روحانیات است. برهتیه به معنای سبوح و قدوس است.
در مورد تفسیر اسماء عزیمت عظیم الشان برهتیه معانی شش اسم مبارکه از اسماء باریتعالی را ذکر مینمایم.
مَزْجَلٍ(80) معنی این اسم مبارکه عزیز و حکیم است و گفته میشود که معنی یاجبار و یا قیوم هم دارد.

اسم ششم از اسماء مبارکه برهتیه بَزْجَلٍ(42) (تبارک الله رب العالمین و معنی دیگر  آن یا ودود هم میباشد.
اسم هفتم مبارکه برهتیه تَرْقَبٍ( 702) به معنای  سلام است ومعنی قدیر و قادر هم دارد.
اسم هشتم مبارکه برهتیه بَرْهَشٍ (507) که معنی آن (یا الله عبدک اجبه والبته معنای یامقتدر) هم دارد.
اسم نهم مبارکه برهتیه غَلْمَشٍ (1370)  میباشد که معنای آن یاملک است.
اسم دهم عزیمت برهتیه خُوطِیرٍ(825)  به معنای قوی متین میباشد.
که البته تمامی آنها صفات و اسماء رب العالمین سبحانه و تعالی میباشد.

به نظر این کمترین، این دعوت بی مثل و بی نظیر و بی مانند است.برای انجام این دعوت عظیم الشان، دعوت کننده نباید کاری را در حین انجام دعوت مرتکب شود که نعوذ بالله مورد غضب باریتعالی باشد. دعوت باید در مکانی خلوت باشد. در صورت موفقیت آمیز بودن دعوت، معزم این عزیمت، (به شرط داشتن اذن استاد عامل) میتواند کارهای مختلفی از کشف الحجاب و جلب الحبیب گرفته تا ابطال سحر و طلسم و آوردن اشیاء را انجام دهد.
این دعوت را بطور سربسته خواهم گفت که بدون استاد اقدام به انجام آن نشود. باید بگویم که ریاضت این دعوت از روز یکشنبه (اولین یکشنبه ماه قمری) همراه با روزه به مدت بیست و یک روز است (بهترین دوره دعوت). در صورتی که مقدور نبود میتوان به دو هفته بسنده نمود قبل از شروع به ریاضت این دعوت مبارکه باید پس از هر نماز از خداوند باریتعالی طلب استغفار فراوان نمود و همچنین بر پیامبر عظیم الشان و خاندان پاکش سلام و صلوات بسیار فرستاد (دو روز قبل از شروع دعوت باید شروع به استغفار و صلوات برپیامبر و خاندان جلیل القدرش نمود و از خداوند منان طلب مدد و یاری و ثبات و پایداری و قوت قلب و طاقت و تحمل و بردباری بیشتر در طول دوره دعوت نمود ). باید از استفاده از ذی روح پرهیز نمود و از منفرات نباید استفاده گردد (از مرغ و تخم مرغ و گوشت گاو و شیر و از این قبیل) و فقط در مواقع ضروری با دیگران تکلم نمود و باید کنج عزلت اختیار کرد.
در مدت دعوت باید کلا صائم النهار باشد. قلیل النوم باشد و فقط در مواقع غلبه نوم بخوابد. دعوت باید بیست و یک مرتبه پس از هر نماز خوانده شود. قبل از انجام دعوت حتما باید انصراف عمار مکان انجام شود. (در مورد انصراف عمار مکان و ده شیوه مرسوم آن قبلا توضیحاتی داده شده است. که میتوان اختیارا از هر کدام از آنها استفاده کرد. مثلا سوره مبارکه الزلزله سه بار خوانده شود و هر بار که به کلمه اشتاتا میرسیم سه بار آنرا تکرار کنیم) و پس از دعوت هم عمار را به مکان خود عودت دهیم.
 انجام این دعوت مبارکه نیاز به اذن استاد عامل (در صورت ممکن نبودن حضور استاد حتی بصورت غیرحضوری) دارد. مکان دعوت شما باید خلوت باشد و غیر سجاده نماز یا یک زیر انداز برای خواب و بخوردان و چیزهای ضروری دیگر چیزی نباشد. قرائت آیه الکرسی (تا هو العلی العظیم) هفت بار صبح و عصر و خصوصا  پس از هر نماز بسیار توصیه میشود. و البته بحث مندل و بخورات عمل را هم که قبلا شرح آن گذشته است.
در صورت رعایت این نکات و نکاتی دیگر است که دعوت نتیجه بخش است انشاء الله. همانطور که اساتید گرامی میدانند بر خاتم طاعت این دعوت (مهر کاملا مادی و ظاهری این دعوت که پس از موفقیت آمیز بودن این دعوت از موکلین گرفته میشود) اسماء اربعه مبارکه چهار ملک (جبرا... میکا... عزرا..... اسرا....) در جهات اربعه نوشته شده است.

جــزاکم الله خـیــرا وأمدکم الله بمددا روحانیا وأفــاض عـلیکم فـیـضــا نورانیا ووفــقــکـم لـخـیــرى الـدنـیـا والآخــــرة وقــیــدکـم بـقـیــود السلامة عـن الـوقـوع فى مـعـصـیـتـه وکـفـاکـم بحـلاله عـن حـرامه وأغـنـاکم بـفـضـله عـن مـن سـواه.

انشاء الله

التماس دعا

دعوات رحمانی و گرفتن خاتم طاعت


اللهم صل على محمد وال محمد الطیبین الطاهرین

با سلام و عرض ادب


با تبریک عید قربان خدمت همگی دوستان و سروران گرامی. برخی گرامیان در مورد اسماء پادشاهان و ملوک  موکلین و برخی از عزائم و استخدامات و البته اسامی برخی از خاتمهای طاعت سوالاتی مطرح فرمودند که در حد توان به آنها خواهم پرداخت. با توجه به اینکه از گفتن شرح آنها معذورم فقط در حد توان اشاراتی خواهم نمود. از آنجا که سوالات اکثرا مربوط به علوم غریبه است و طبق وعده ای که داده شد اکنون فرصت مقتضی فراهم گردید.

از مهمترین عزائم و دعوات سریانی میتوان به این دعوات اشاره کرد:


1-    برهتیة
2-    قسم المدهش
3-    طمطمیة
4-    دهروشیة
5-    قسم موکلین اربع بجهات الدنیا (رشیدیة نسخه اصل سریانی)
6-    جلجلوتیة
7-     قسم نار متوخ
8-    ارکیشیة
9-    لاهوتیه
10-    طهاطیل
11-    دائرة الشاذلیة
12-    هوتریة
13-    الکف العزرائیلی
14-    قسم قهر سفلیة
15-     زلزلانیة الارضیة

از مهمترین عزائم همچنین میتوان به این عزیمتها اشاره کنم:

عزیمة ملوک الارضیة
عزیمة ملک ابو محرز الاحمر
عزیمة ملک برقان ابو العجائب
عزیمة ملک المذهب
عزیمة ملک مرة

عزیمة ملک شمهروش


برخی از استخدامات موکلین (به خدمت گرفتن آنها به شرط گرفتن خاتم طاعت مادی و ظاهری است. در مورد خاتم طاعت توضیحاتی قبلا ارائه نمودم و برخی از دعوات که منجر به خاتمهای طاعت هم شده است را نام می برم)  که میتوان آنها را بدین گونه برشمرد:


استخدام ملک طارش ملک العمار (که قبلا در بحث مربوط به عمار مکان ذکر گردید که پادشاه عماراست و قدرت او بر عمار مکان مطلق است)،استخدام ملک معروف ابو المعارف،استخدام ملک ابو دیباج ،استخدام ملک مرکیک،استخدام ملک محرزالاحمر،استخدام ملک برنیل،استخدام دو ملک خندش ونیکل(اصحاب العذاب)،استخدام الملک فقرش.


برخی از خواتم و مهرهای طاعت دعوات روحانی را در خاتمه ذکر میکنم. البته همانطور که قبلا هم گفته ام هر دعوت روحانی که منجر به گرفتن خاتم طاعت شود به معزم یا دعوت کننده میتواند توانائی انجام چندین کار را بدهد. فقط برخی از مهرهای طاعت معروف در این زمینه را ذکر میکنم که البته برخی از اساتید بزرگوار که تعداد آنها کم هم نیست، از آنها بی نصیب نیستند. به هفت عدد از آنها اشاره مینمایم. نعوذ بالله من الشیطان الرجیم.


1-     خاتم ملک کندیاس

2-    خاتم ملک میططرون

3-    خاتم ملک روجان

4-    خاتم وخدمه سوره یاسین

5-    خاتم سوره الواقعه

6-     خاتم ملک وعون سفلی نسینوس ابو العجائب

7-    خاتم ملک شهفیائیل علوی


گرفتن هر کدام از خاتمهای طاعت (مهر طاعت ظاهری و کاملا مادی که متناسب با دعوت بر روی آن خطوطی طلسمی نوشته شده است که این خطوط میتواند سفید یا سبز یا در رنگهای دیگر باشد. اندازه خاتم طاعت تقریبا بطور معمول یک بند انگشت است) مستلزم دعوات روحانی است که بعضا دوره انجام آن سخت و طاقت فرساست و به هیچ کدام از خوانندگان به هیچ وجه پی گیری و انجام عملی آن توصیه نمیشود. حداقل اگر هم کسی قصد یادگیری این علم را دارد مطلقا بدون استاد نباید مبادرت به یادگیری و فراگیری نماید. این علم، بحری بی کران است که دنبال کردن آن وقت و فرصت و مجالی وسیع میطلبد و بهتر است که جوانان عزیز ما به سمت معنویات و روحانیات در کنار علوم روزگرایش داشته باشند که بیشتر و بهتر بتوانند به جامعه و کشورعزیزمان خدمت نمایند.

انشاء الله ادامه دارد.


التماس دعا

حرز و تعویذ قوی و سریع مهر و محبت


حرز و تعویذ قوی و سریع مهر و محبت

صرفا در امر حلال استفاده شود.


تعویذ  ذیل را برای افزایش  مهر و محبت (خصوصا میان زن و شوهر) با گلاب و زعفران و بر ورق کاهی بنویسید و به همراه داشته باشید.



1ط11119ط188965111ک ح 3111111
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــح



توجه شود:


طهارت ثوب و بدن و مکان را قبل از نوشتن رعایت کنید.


یک روز قبل از نوشتن از منفرات استفاده نکنید.


در هنگام روز بنویسید.


رو به قبله باشید و در هنگام نوشتن با کسی تکلم نکنید.


از چوب زیتون برای نوشتن استفاده شود.


نیاز به اذن استاد دارد.


التماس دعا

دعوت موکل جلیل القدر سوره مبارکه یاسین


دعوت موکل جلیل القدر سوره مبارکه یاسین


بسم الله الرحمن الرحیم ، بسم الله وبالله ومن الله وإلى الله وعلى الله وفی الله ، ولا إله إلا الله ، وما النصر إلا من عند الله ، ولا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم.

با سلام  و عرض ارادت


تعدادی از دوستان درباره دعوت مبارکه سوره یاسین و موکلین جلیل القدر آن سؤال کرده بودند. سوره مبارکه یاسین از جمله سوره هائی است که هزاران موکل دارد. این دعوت جهت تسخیر یکی از موکلین آن (بارک الله علیهم) میباشد. در اینجا دعوت مبارکه جهت تسخیر موکل سوره مبارکه یاسین مذکور می افتد. قبل از انجام دعوت باید توجه نمود که:

1-    قبل از شروع حتما 14 بار فاتحه به ارواح مومنین و مؤمنات و انبیاء و مرسلین و اولیاء الصالحین خوانده شود.
2-    بعد از قرائت سوره مبارکه یاسین، هفت مرتبه عزیمت عظیم الشان زیر خوانده شود.

عزیمتی که باید برای دعوت مبارکه سوره یاسین قرائت کنیم این است:


((سبحان المنفس عن کل محزون سبحان المفرج عن کل مدیون سبحان من خزائنه بین الکاف و النون  سبحان من یقول کن فیکون اللهم یا مفرج الهموم فرج عنی و اقض حاجتی اللهم یا مجیر النبیین و مسخر الفیل وفالق البحر لبنی اسرائیل سخر لی ما ارید انک فعال لما ترید وبحق الحمدلله رب العالمین اعننی على کل ما ارید یارحمن یا رحیم و بحق سورة یس و بحق سید المرسلین یالله 66 اقسمت علیکم یا معشر الروحانیة بعزة الله و بنور وجه الله و بحق اسماء الله الحمدلله رب العالمین و بحق الحی القیوم و بحق الملک الغالب على امره أبجد وقل جاء الحق وزهق الباطل ان الباطل کان زهوقا اقسمت علیک یا روقیائیل بالملک المعید سبحان المنفس عن کل مدیون سبحان المخلص لکل مشحون سبحان المفرج عن کل محزون سبحان من اجرى الماء فی البحر و العیون سبحان العالم بکل مکنون سبحان من خزائنه بین الکاف و النون سبحان من ان اراد شیئا ان یقول له کن فیکون سبحان ربک رب العزة و الجلال عما یصفون وسلام على المرسلین و الحمد لله رب العالمین. اللهم سخر لی الملک روقیائیل کما سخرت البحر لموسى علیه السلام وسخرت النار لابراهیم علیه السلام و سخرت الجبال و الحدید لداود علیه السلام و سخرت الریح و الجن و الانس لسلیمان علیه السلام و سخرت القمر و النجوم و کل الاشیاء لنبینا محمد صلى الله علیه وآله و سلم اللهم اقضی حاجتی بحق اسمائک الحسنى یالله 3 یا سریع یا قریب یا مجیب یا ودود یا باسط یاذا العرش المجید یا مبدىء یا معید یا فعال لما ترید اسألک بنور وجهک الکریم الذی ملأ ارکان عرشک و بقدرتک التی قدرت بها على جمیع خلقک ورحمتک التی وسعت کل شی رحمة و علما یا غیاث المستغیثین اغثنی 3 یالله 3 اغثنی على کل عملی هذا فی ساعتی هذه یا غیاث المستغیثین اغثنی 3 یالله 3 یالله 3 اللهم سخر لی الملک روقیائیل (یحبونهم کحب الله و الذین امنو اشد حبا لله) (کلا لا تطعه و اسجد و اقترب ) اللهم صلی صلاة لا تحصى عدد على جمیع النبیین و المرسلین و على الملائکة و المقربین و على جبریل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و حملة العرش و الکرسی و الروحانیین صلاة زکیة فاضلة طاهرة تامة راضیة آمین.

 وصل اللهم على محمد وآله الطیبین الطاهرین

لوازم دعوت:


پاک بودن ثوب و بدن و مکان بطور کلی.
انصراف عمار مکان قبل از انجام دعوت انجام شود.
معزم و دعوت کننده باید با اذن و البته حضوراستاد عامل اقدام به دعوت نماید.
دعوت کننده باید از قبل زکات حروف را انجام داده باشد.
بخورات خوشبو (ترجیحا عود رز هندی) استفاده شود.
در پایان دعوت ارواح عمار مکان به محل خود عودت داده شوند.

التماس دعا

دعای مهر و محبت سریع و قوی


دعای مهر و محبت سریع و قوی


برای اینکه کسی را به مهر و محبت خود متمایل نمائیم بگونه ای که دوری ما را تحمل ننماید و ما را عمیقا دوست بدارد آیات کریمه ذیل را بخوانیم و به طعام یا آب بدمیم و سپس به او بخورانیم یا بنوشانیم. در آن عجایبهاست.


«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»  (سوره مبارکه نمل، آیه 30 و 31).

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»  (سوره مبارکه قصص، ایه 10).

توجه فرمائید:


طهارت کامل ثوب و بدن و مکان رعایت شود.


در روز بنویسید و رو به قبله باشید.


هنگام نوشتن توجه قلبی داشته باشید و با کسی تکلم نکنید.


در کاغذ کاهی و با گلاب و زعفران بنویسید.

با قلم غیر مستعمل بنویسید.


مجرب است انشاء الله.


التماس دعا


دعای باطل کردن سحر و طلسم


دعائی سریع برای باطل کردن سحر و طلسم


باید که این دعا را نوشته و پیوسته با خود دارد. این تعویذ سحر و طلسم را ابطال میکند. انشاءالله تعالی.


فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سَاجِدِینَ  قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ رَبِّ مُوسَی وَهَارُونَ بطلت السِّحر و کانوا یعملون قَالُواْ أَإِنَّکَ لَأَنتَ یُوسُفُ قَالَ أَنَاْ یُوسُفُ وَهَذَا أَخِی قَدْ مَنَّ اللّهُ عَلَیْنَا إِنَّهُ مَن یَتَّقِ وَیِصْبِرْ فَإِنَّ اللّهَ لاَ یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ و تسبحه بحمده و کفی بِذُنُوبِ عَباده خَبیرا بصیرا لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم عن تفسیر صفتک و حسرة العقول عن کنه معرفتک فکیف یوصف کنه صفتک بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ .

منبع: شفاء الاسقام و الاحزان، شیخ محمد عمر.


توجه شود:

شرایط عمومی مثل طهارت و روبه قبله بودن و حضور قلبی و زمان و مکان مناسب رعایت شود.

از قلم غیر مستعمل استفاده کنید.

ترجیحا با گلاب و زعفران بنویسید.

در پارچه ای سبز بپیچید و آنرا بدوزید و با خود دارید.

در کاغذ بدون خط (کاهی) بنویسید.


احضار و تسخیر در علوم غریبه


این مطلب صرفا جنبه آگاهی بخشی دارد و آموزشی نیست.

با سلام و عرض ادب

مطلب امروز در مورد تسخیرات است. شاید بهتر باشد بگوئیم بحث شیرین تسخیرات که در مرحله عمل و ریاضت عملی البته سخت و طاقت فرساست.
چگونه بر ترس ناشی از تظاهرات و ظهور وحشتناک موکلین در زمان تسخیر (زمانی که برای اولین بار می آیند همانگونه که گفتم برای کشتن ما آمده اند و بسیار هم وحشتناک هستند) غلبه کنیم. در واقع قبلا گفتم که در زمانی که موکلین یا جنها حضور می یابند ما باید سر خود را پائین بگیریم و به اطراف توجه نکنیم و به خواندن عزائم تسخیری خود ادامه دهیم و البته بسیار هم مصمم. اما لازم دیدم نکاتی کلیدی از تجربیاتم را ذکر کنم.
ببینید، بهتر است که ما قبل از انجام عمل برای تسخیر موکل (جن در نوع با دین و بی دین) ترس را از خود دور کنیم. همان ترسی را که در زمان احضار آنها در قالب هر انسانی بروز میکند. اما بهترین عمل برای این منظور، ذکر اسم جلاله خداوند باریتعالی است که عبارت است از: (الله) عدد ذکر و تکرار آن هم 66 مرتبه است به همراه چند ذکر از اسماء جلاله دیگر خداوند........ در واقع طریق عمل آن بدین صورت است که بعد از هر نماز 66 مرتبه این اسم را تکرار میکنیم و سپس اذکار دیگر. این عمل باعث میشود که قلب ما در مقابل موکلین (یا همان ارواح) و انس قوی و جسور شود و ترس از آن زائل شود.
همانطور که قبلا هم ذکر شد علم و عمل تسخیر موکل یا جن(از نوع دیندار یا بی دین یا شیاطین) بدون قید و شرط در تمام اقسام خود نیاز به اذن استاد دارد (توجه فرمائید که بدون وجود استاد عامل و اذن ایشان نباید دست به هیچ عمل تسخیری زد)مگر در برخی از اقسام تسخیرات سلیمانی.
در واقع عمل  تسخیری، خود به دو شاخه احضارات و تسخیرات تقسیم میشود.

بخش مربوط به استحضار یا احضارات:

مهمترین چیزی را که باید به خاطر داشته باشیم این است که در تسخیر حتما و لزوما (و این لزوما مهم است) باید عزیمت خوانده شود. بدون عزیمت اصلا تسخیری وجود نخواهد داشت. اینکه چرا به آن عزیمت میگوئیم دلائل مختلفی دارد. یکی اینکه در بیشتر مواقع ما آنرا با لفظ عزمت علیکم شروع میکنیم. دیگر اینکه لفظ عزمت جنبه اجبار دارد. ولی بطور کلی باید توجه داشته باشیم که در عزیمت میتوان الفاظ متفاوتی را به عنوان شروع عزیمت ذکر کرد( به عبارت دیگر میتوانیم بگوئیم عزمت علیکم، اقسمت علیکم یا اوجبت علیکم و از این قبیل). یک نمونه از عزیمتهای مهم در بخش احضارات را در ذیل توجه فرمائید:
أقسمت علیک یا (اسم جنها یا موکلین را ذکر میکنیم. این اسامی را با راهنمائی استاد عامل قبل از تسخیر باید استخراج کرده باشیم) بسم الله الحی القیوم الرحمن الرحیم رب جبرائیل و میکائیل اه ٍ اه ٍ اه ٍ اه ٍ اهیا شراهیا اهیا هاهیا نماهیا أدونای ٍ أصباؤت ٍ ال ٍ شدای ٍ شلعجص ٍ شلیقوش ٍ ططکلیوش ٍ مهلوشخ ٍ بهمش ٍ همیوش ٍ یشهیث ٍ شناهش ٍ مرططکیوش ٍ نافهلم ٍ نافغلا ثاوث ما أعظم سلطان الله أحترق من عصی أسماء الله بالنار الموقدة أصعقوا بهم الرجیف و الفزع الشدید و الروع العظیم و العذاب الألیم أجب بحق الله الکبیر (إِن کَانَتْ إِلاّ صَیْحَةً وَاحِدَةً فَإِذَا هُمْ جَمِیعٌ لّدَیْنَا مُحْضَرُونَ) أجب و أسمع و أطیع و أسرع بحق ما أقسمت به علیک (و انه قسم لو تعلمون عظیم) الوحا الوحا العجل العجل الساعة الساعة.
توجه: (لطفا از خواندن این عزیمت با صدای بلند جدا پرهیز فرمائید)


پس از گفتن جمله بحق الله الکبیر در عزیمت فوق، میبایستی که معزم یا تسخیر کننده، فعل یا چیزی را که میخواهد از آنها (موکلین از هر نوع) بطلبد. سوای اینکه فقط حاضر شده اند یا ما را به اشتباه انداخته اند(تلبیس) یا اینکه اطاعت بکنند یا خیر ما باید آنچه میخواهیم و یا عملی را که از آنها انتظار انجامش را داریم از اینها طلب کنیم.
اما نکته ای که باید بسیار به آن توجه شود لحن و تلفظ کلمات است. مثلا کلمه آهٍ را توجه فرمائید. این کلمه را حتما حتما باید با تنوین بخوانیم. نمیتوانیم در تسخیر بگوئیم آه. زمانی که با تنوین میخوانیم خود نوعی حالت تقویت و تاثیردر عزیمت ایجاد میکند.
خوب، در زمانی که مشغول تسخیر هستیم و عزائم مختصه به آنرا خوانده ایم باید به آیات کریمه ای که معروف به آیات تسخیر هستند هم توجه داشته باشیم و آنها را بخوانیم . این کار باید همراه با سوزاندان بخورات انجام داد و در تسریع عمل تسخیر بسیار مفید و بی مانند است. این آیات کریمه، در واقع کمکی که در این زمینه میکنند، این است که زمانی که موکلین را مخاطب قرار میدهیم، تاب و تحمل مقاومت خود را از دست میدهند و خواهند آمد. آیات زیر در تسخیرات بسیار حائز اهمیت است:

إِنّهُ مِن سُلَیْمَانَ وَإِنّهُ بِسْمِ اللّهِ الرّحْمَنِ الرّحِیمِ * أَلاّ تَعْلُواْ عَلَیّ وَأْتُونِی مُسْلِمِینَ [النمل:30-31]

وَجَعَلُواْ بَیْنَهُ وَبَیْنَ الْجِنّةِ نَسَباً وَلَقَدْ عَلِمَتِ الجِنّةُ إِنّهُمْ لَمُحْضَرُونَ[الصافات:158]

أَلَمْ یَرَوْاْ کَمْ أَهْلَکْنَا قَبْلَهُمْ مّنَ الْقُرُونِ أَنّهُمْ إِلَیْهِمْ لاَ یَرْجِعُونَ * وَإِن کُلّ لّمّا جَمِیعٌ لّدَیْنَا مُحْضَرُونَ [یس :31 –32]

إِن کَانَتْ إِلاّ صَیْحَةً وَاحِدَةً فَإِذَا هُمْ جَمِیعٌ لّدَیْنَا مُحْضَرُونَ [یس:53]

وَلِسُلَیْمَانَ الرّیحَ غُدُوّهَا شَهْرٌ وَرَوَاحُهَا شَهْرٌ وَأَسَلْنَا لَهُ عَیْنَ الْقِطْرِ وَمِنَ الْجِنّ مَن یَعْمَلُ بَیْنَ یَدَیْهِ بِإِذْنِ رَبّهِ وَمَن یَزِغْ مِنْهُمْ عَنْ أَمْرِنَا نُذِقْهُ مِنْ عَذَابِ السّعِیرِ[ سبأ: 12]

وَیْلٌ لّکُلّ أَفّاکٍ أَثِیمٍ * یَسْمَعُ آیَاتِ اللّهِ تُتْلَىَ عَلَیْهِ ثُمّ یُصِرّ مُسْتَکْبِراً کَأَن لّمْ یَسْمَعْهَا فَبَشّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِیمٍ [الجاثیة:7-8]


(انا اعتدنا للظالمین نارا احاط بهم سرادقها و ان یستغیثو یغاثو بماء کالمهل یشوى الوجوه) .

(فکانما خر من السماء فتخطفه الطیر او تهوى به الریح فی مکان سحیق 3)

فَإِن لَّمْ یَسْتَجِیبُواْ لَکُمْ فَاعْلَمُواْ أَنَّمَا أُنزِلِ بِعِلْمِ اللّهِ وَأَن لاَّ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ فَهَلْ أَنتُم مُّسْلِمُونَ )
در زمان خواندن آیات مبارکه تسخیر حتما باید بخورات مناسب دعوت یا تسخیر با راهنمائی و البته اذن استاد عامل (که عامل همان تسخیر است و حکم ظاهری یا مهر طاعت از موکلین یا جنها دارد) تعجین و سوزانده شود که انشاء الله نتیجه مطلوب از تسخیر حاصل شود. توجه داشته باشیم که عمل تسخیر(بطور کلی) ممکن است که فقط به احضار بیانجامد (بدون گرفتن خاتم طاعت از موکلین) یا برای تجدید عهد قبلی باشد (در صورتی که قبلا از موکلین حکم یا مهر گرفته باشیم) . یا اینکه منجر به گرفتن خاتم طاعت گردد (در صورتی که برای اولین بار آن نوع تسخیر را به نحو اکمل و احسنت انجام دهیم) که این وجه اخیر بهترین و کاملترین شکل تسخیرات است. که با نتایج مادی (حکم ظاهری یا مهر مادی و قابل استفاده ای که از موکلین گرفته میشود و به آن مهر طاعت گفته میشود) همراه است. اینکه مهر طاعت چیست و شکل آن چگونه است جهت جلوگیری از اطاله کلام در مطلب آینده ذکر میگردد .

به شرط بقای عمر ادامه دارد انشاء الله تعالی.

دعوت موکل سوره مبارکه اخلاص


با سلام وعرض ادب

دعوت خادم سوره مبارکه اخلاص (دعوت سید عبدالواحد موکل سوره اخلاص) بارک الله فیه و علیه

برخی از دوستان اصرار داشتند که در مورد موکل سوره مبارکه اخلاص مطالبی عنوان شود. همانطور که در شرایط ذکر و دعوت هم گفته شد، هر دعوت اعم از دعوت اسماء ادریسی یا عبری یا عربی یا سریانی یا...... شرایط خاص خود را دارد. البته شرایط اختصاصی و عمومی هر دعوت باید توسط استاد عامل به معزم یا دعوت کننده یادآوری شود. ببینید، استاد عامل باید لزوما و الزاما شرایط دعوت کننده و شاگرد را بصورت حضوری و شهودی مد نظر قرار دهد و از راه دور نمیتواند ارزیابی خوبی از شرایط داشته باشد. ضمن اینکه شاگرد ممکن است خصوصا در دوائر تسخیری، ناخواسته خود را در مهلکه بیاندازد.

از بحث دور نشویم. یکی از دعوات مهم در علوم غریبه که البته توانائیهای زیادی هم میدهد (در صورت موفقیت آمیز بودن)، دعوت خادم و موکل سوره مبارکه اخلاص به لقب (سید عبد الواحد) است. توجه داشته باشید که عبدالواحد لقب این موکل شریف است و نه اسم ایشان السید الجلیل حبیب الموحدین.

چگونگی انجام دعوت سید عبدالواحد خادم شریف سوره الاخلاص

این دعوت از روز سه شنبه به مدت سه شب شروع میشود و البته بعد از روزه و ریاضت جلالی یا جمالی. زمانی که میخواهیم شروع به دعوت کنیم باید طهارت کلی را لحاظ کرده باشیم. به این معنی که باید قبل از شروع به قرائت دعوت، از طهارت لباس و بدن و مکان خود مطمئن باشیم.

عدد قرائت سوره مبارکه اخلاص (1002) بار در هر شب میباشد. همراه با آن باید عدد این بیت هم رعایت شود و به عدد خود خوانده شود (یا رب بالاخلاص خلص قلوبنا من الشرک و العصیان حقا تخلصت).

دعوت ذیل را نیز باید 41 مرتبه به همراه سوره و بیت آن انجام داد. دعوت مذکور این است:

(بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله الواحد الاحد الفرد الصمد الذی رفع السموات بغیر عمد وجعل الارض مهادا وخلق الخلق وأ حصاهم عددا ومنهم أرواح ونفوس من غیر أجساد ومنهم أرواح ونفوس وأجساد خلقهم بقدرته وامدهم بحکمته فهو رب کل شیء عز من یخافه ویرجوه ویقصده أجیبوا یا خدام قل هو الله أحد بعزة الله الواحد الاحد الفرد الصمد الذى لم یلد ولم یولد ولم یکن له کفوا أحد أحضروا ولاتعجزوا ولایتخلف منکم أحد أسمعوا وأطیعوا ولاتتأخروا ولایتجرد علینا منکم أحد بحق قل هو الله أحد الله الصمد لم یلد ولم یولد ولم یکن له کفوا أحد أحضروا بحق الملک النافذ أمره علیکم السید عبد الواحد الواحا الواحا العجل العجل الساعه الساعه هیا هیا أیها السید الجلیل حبیب الموحدین أجب یاعبد الواحد بالواحد الاحد وکن عونا لی على ما أورید بارک الله فیک وعلیک وزادک نورا على نور وضاعف لک الاجور.)

بخورات این دعوت جاوی و لبان ذکر میباشد. (در تعجین یا انجام بخور دقت کافی مبذول دارید که یکی از شرایط اصلی این دعوت استفاده از بخورات به اندازه کافی و وافی به مقصود است و در نتیجه دعوت تاثیر شگرف دارد).
نکته مهم دیگر که باید گفت این است که فردی که قصد انجام این دعوت را دارد باید عند اللزوم  شخصی باشد که فرائض دینی را بجای بیاورد (نماز و روزه و قرائت روزمره قرآن).

بشرط بقای عمر ادامه دارد.

محبت سریع و قوی (مجربات شخصی)


محبت سریع و قوی (مجربات شخصی)



بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله أجمعین

(صرفا در امر حلال استفاده شود.)

این طریق افزایش حب و محبت بسیار آزموده و مجرب است.

1-    بعد از غروب با حضور قلب به سمت قبله بنشینید و بخور خوشبو بسوزانید. در همان حال شروع به خواندن آیه الکرسی کنید با یک نفس. (یعنی نفس خود را حبس کنید و در هر بار حبس همان آیه اول آیه الکرسی تا و هوالعلی العظیم را بخوانید.) و این عمل را هفت بار تکرار کنید.

2-    انصراف عمار مکان را انجام دهید (با یکی از طرق و عزائم دهگانه مشهور که ذکر شده است.)

3-    بعد از انصراف عمار مکان، کلمه مبارکه بدوح را 400 مرتبه تکرار کنید و پس از هر 100 بار تکرار کلمه بدوح، کلمه خطوف را هفت بار تکرار کنید.

4-    در مرحله آخر دست راست خود را به سمت چپ بالا برده و دست چپ را محکم بگیرید (مثل حالتی که قلب محبوب خود را با دو دست گرفته اید) و سپس بگوئید:
خطفت قلبک یا فلانة یا بنت فلانة او فلان یا ابن فلانة (در اینجا اسم محبوب خود را ذکر کنید) بالحب السارق والتهییج الحارق علی محبتی فی الوقت والساعة.

تکرار این عمل باید بین سه روز تا هفت روز باشد و سپس بدون شک مستجاب است. اگر کسی شک دارد بیازماید و عجایبها بیند. و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم.

التماس دعا