غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

عزائم و اقسام آن در پرسش و پاسخ با استاد بابائی


با سلام و عرض ادب

برخی از دوستان سوالاتی در مورد عزائم یا دعوات و اقسام آن نموده بودند. در حد وسع و توان پاسخ خواهم گفت. و هنا نتوکل علی الله العلی العظیم العلیم.

 معنی عزیمت را در ابتدا بفرمائید؟

عزیمت اقسام و زبانهای مختلفه و طرق گوناگون دارد از اسماء عربی گرفته تا سریانه و عبرانی و....
در واقع برای تعریف وضعی عزیمت تعریف واحدی میان مذاهب رحمانی و روحانی وجود ندارد. هرچند در زبانهای عربی و عبری این تعریف وضعی (وضع معنی برای لفظ معین) در اسماء بسیار نزدیک است. در سریانی البته عزیمت به معنای فراخواندن روح خادم مقدره برای انجام امر مطلوب و مورد نظر به با سرعت و قدرت مورد نظر است. و به عبارت دیگر، در زبان سریانی عزیمت یعنی ترکیب بعضی اسماء موضوعه طبق ترتیب معین و مشخص برای جهت دهی عمل ارواح خادم و انجام عمل خاصی که آن عزیمت به آن اختصاص دارد.

همانگونه که قبلا گفتم عزیمت به معنی جملاتی مرتبط به هم است که با لفظ عزمت علیکم یا اقسمت علیکم و یا اوجبت علیکم و از این قبیل شروع میشود. میتواند حالت استمالت یا خواهش داشته باشد و یا حالت اجبار (تبرکیه باشد یا قهریه). که اینها متفاوت است. عزیمتی که قدرت فوق العاده به معزم میدهد و موجب تسخیر و گرفتن حکم ظاهری و مادی (مهر طاعت) میشود، همان عزیمت قهریه است که البته خطرات فراوانی هم برای معزم دارد.

 دعوت در علوم غریبه چیست؟

تعریف دعوت به زبان عربی عبارت است از:
(الدعوة هی عبارة عن شکل ثابت من الکلمات مرسوم بنسق معین ومن خلال تلک الکلمات یستطیع المعزم أن یحصل على خدمات تفوق کثیرا).

و به عبارتی دعوت همان شکل ثابتی از کلمات با نظم و نسق معین است که در لابلای این کلمات معزم قادر به تحصیل و انجام اموراتی میگردد. دو مورد بسیار معروف از دعوات یکی دعوت برهتیه شریفه است و دیگری دعوت جلجلوتیه کبری (رشیدیه). آنچه بخش مهم در دعوات ابتدا نمودن با تسبیح خداوند واحد است که به آن مفتاحیه یا مقدمه گویند.

 قبلا هم به دعوت برهتیه (عهد قدیم) اشاراتی داشته اید. توضیحاتی در مورد برخی از اسماء بفرمائید؟

برهتیه در معنای عربی یعنی قدوس و سبوح ( قدوس در فارسی به معنی پاک و مبارک است و عدد آن 170 است و سبوح به معنی مورد تسبیح و دعا میباشد و عدد آن 76 است). اسم دیگر کریر است که معنای آن عبارت است از: یا الله یا اله کل شیء . اسم دیگر تتلیه است که به معنی قادر داناست.

 در تسخیرات، عبارت قسم دادن به چه معناست؟

معنی قسم واضح و مبرهن است و نیاز به توضیح ندارد. قسم به معنی پیمان گرفتن معزم از خادم (موکل) است که موکلین و ملوک آنها را میتوان با آن به خدمت گرفت.

درمورد اسماء و آیات و شرح کیفیت عمل به آن توضیح بفرمائید؟

ببینید، اسماء ونامهائی که معزم (تسخیر کننده یا دعوت کننده) در دعوتها یا قسمها یا عزیمتهای مختلفه قرائت میکند (بستگی به دعوت یا عزیمت یا قسم دارد) یا اسماء قهریه است که خادم (موکل) را مجبور به خدمت به معزم میکند (قهری) و یا اینکه از اسماء تبرکیه (استمالت) میباشد. اسماء تبرکیه عبارت از آنهائی است که جهت اکرام و رضایتمندی خاطر خادمین (موکلین) خوانده میشود و موکل انجام کار را اجابت میکند. اما در مورد آیات کریمه ای که در عزائم و قسمها قرائت میشود آنهائی است که موکلین (جنها) از آنها به دلایلی سرپیچی نمیکنند و به تجربه هم حاصل شده.

در انتهای هر دعوت چه کار باید کرد؟

بعد از اینکه طالب(دعوت کننده) قرائت اسماء را به اتمام رساند دعوت را با قرائت برخی از آیات قرآنی به اتمام میرساند که به این وسیله بتواند ارواح (موکلین بطور کلی) را مجبور به اطاعت و تنفیذ امر مورد نظر فورا و اسرع من برق الخاطف نماید. ان شاء الله تعالی.

وفقنا الله إلى ما هو أفضل

به شرط بقای عمر ادامه دارد

بایدها در دعوات علوم غریبه (به دستور سایت ساماندهی این مطلب از وبلاگ حذف شد)


 (به دستور سایت ساماندهی این مطلب بطور کامل  از وبلاگ حذف شد)

دعای محبت قوی و سریع


دعای محبت قوی و سریع

(فقط در امر حلال استفاده شود)

اگر خواهی کسی را عاشق و شیفته خود گردانی آیه ذیل را که در میان علما معروف و مشهور به آیه مودت و محبت است شبانه چهارده مرتبه بر شیرینی یا میوه و از این قبیل بخواند و بر آن بدمد و بخورد مطلوب دهد. بی شک عشق مطلوب فزونی یابد و عاشقش گردد.


راه دیگر این است که این آیه (آیه مودت) را چهل مرتبه بر شیرینی یا خوردنی مورد علاقه مطلوب خوانده و بر آن بدمد و سپس آنرا بخورد مطلوب دهد.

و آن آیه کریمه این است:

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلّهِ)


التماس دعا

طلسم چیست و باطل کردن طلسم و سحر چگونه است


با سلام و عرض ادب


برخی از دوستان سوالاتی در مورد طلسمات نموده بودند. این مطلب در مورد طلسمات و نحوه باطل سازی آنهاست.

بیش از 300 خطوط طلسمی وجود دارد. از فلقطیر بابلی گرفته تا سریانی و عبری و داوودی و ماقبل عبری. در واقع طلسم، استفاده از حروف و نقوش و خطوط و دستورات مختلفه ای است که حالت رمزی دارد و استاد عامل (طلسم کننده) توسط آنها (خطوط و نقوش و حروف) بین خود و موجودات غیر ارگانیک (موکلین) رمزی را ایجاد میکند و این نوشته مرموز که متشکل از حروف و اعداد عجیب و غریب و نامفهوم (برای کسی که آشنا به خطوط طلسمی نیست) را بر روی کاغذ یا پوست یا از این قبیل مینویسد یا بصورت جداول خاصی ترسیم میکند. در انجام طلسم از عنصر بسیار مهم شبیه سازی همیشه استفاده میشود. و خیلی هم خوب جواب میدهد باور بفرمائید اسرع من برق الخاطف است. طلسم ممکن است در مکانهای مختلف نگهداری یا دفن شود. مثلا ممکن است در رختخواب یا محیط خانه یا کار یا درب منزل یا در کوچه یا قبرستان دفن شود.
ببینید همانطور که میدانیم، ارواح یا موکلین قدرتهائی سه گانه میدهند. که هر کدام از این قدرتها به هزاران شاخه تقسیم میشود. اطلاع از مغیبات و استخبار از آینده و تغییر در ذهن افراد و انسانها و آوردن اشیاء (هر آنچه بخواهید) از جمله قدرتهای موکلین است.
فردی که دچار طلسم و سحر میشود نشانه های عمومی دارد(بسته به سحر متفاوت است از صدمات روحی و روانی گرفته تا صدمات جسمی و ....)
برخی از نشانه های عمومی سحر شامل موارد زیر است:
نشانه اول سحر و طلسم که در روابط اجتماعی میتواند اتفاق بیفتد، ایجاد جدائی و طلاق و کم میلی به طرف مقابل و سرد شدن ناشی از دل سیاهی است.
نشانه دیگر ایجاد مشکل و اختلال در رابطه ..... با طرف مقابل است که از آن به ناتوانی تعبیر میشود.
مشکلات روانی مثل عصبانیت شدید و بدون دلیل و گرفتگی و انزوا و افسردگی شدید یک نشانه مهم دیگر است.
 نشانه مهم دیگر، مشکلات و بیماریهای جسمی است. گرفتگی زبان و حتی لال شدن و یا فلج شدن یکباره و ناگهانی برخی از اعضای بدن مثل کمر و یا دست و پا (موقت باشد یا دائم).
نشانه دیگر اینکه همیشه احساس میکنید که کسی با شما همراهست و در بعضی شرایط شما را زیر نظر دارد.
همچنین در اوقات خوابیدن دچار اضطراب و دلشوره میشوید. ممکن است در موقع خوابیدن احساس سنگینی در قفسه سینه داشته باشید.
برای باطل کردن طلسم البته ادعیه و احراز و تعویذات مجربه موثر است و میتواند امواج و نیروهای منفی ناشی از طلسم را کاهش دهد و به حداقل برساند ولی طلسم را باطل نمیکند. باطل کردن طلسم باید با مشورت کسانی و یا اساتیدی که موکل یا موکلانی دارند (در برخی از موارد حاد مربوط به درمان ، بشرط داشتن خاتم طاعت از موکل مربوطه) صورت گیرد و بوسیله آنها اقدام به ابطال و استخراج یا خنثی سازی طلسم شود. پس فردی که موکل ندارد نمیتواند طلسم دفن شده را در زیر زمین استخراج یا ابطال کند مگر در شرایط خاص.  برای دفع و کاهش اثرات طلسم و سحر باید ادعیه و احراز و تعویذات مخصوص آن بطور منظم و مثلا بصورت هفتگی تکرار شود.

بشرط بقای عمر ادامه دارد

طرق ذکر و انجام دعوات اسماء رحمانی


با سلام و عرض ادب


بحث قبلی در باب طرق ذکر و دعوت اسماء بود که به مهمترین نکات آن اشاره شد. بحث ذکر و انجام دعوت از بحثهای مفصل علوم غریبه است که البته بیشتر ریاضتی عملی را میطلبد و در این صورت است که کاملا مفید فایده خواهد بود.


همانطور که گفتم باید میزان و مقدار و نوع و تعجین بخورات برای دعوت اسماء و یا ذکر (بسته به نوع ذکر) از قبل برای ما مشخص باشد. در اینجا باز بحث مندل پیش می آید که قبلا در مورد آن مطالبی ذکر شد و انواع و اقسام آنرا ذکر کردم. ابتدا باید مندل کشیده شده باشد. در زمان کشیدن مندل جسم یا شیئی که با آن مندل را میکشیم مهم است. مثلا اینکه از کارد فولادی استفاده کنیم یا از میله و یا چوب انار. در زمان شروع دعوت، ما باید داخل مندل (حصار)  رفته باشیم (طبق رعایت قواعد ورود و خروج از مندل و توجه به دروازه ها) و پس از آن اقدام به سوزاندن بخوراتی که از قبل عجین و آماده کرده ایم کنیم.


نکته مهم دیگر این است که هر روز و یا در برخی اذکار و دعوات (شبها) در ساعت و وقت و البته مکان مشخص و معینی اذکار خوانده شود ( داخل مندل بودن مهم است) و در زمان و ساعت معین ذکر، بخورات مناسب آن هم سوزانده شود. 


نکته مهم دیگری که باید ذکر کنم این است که در صورتی که دعوت موفقیت آمیز باشد و منجر به گرفتن خاتم طاعت از موکلین شود هیچ وقت (این هیچ وقت مهم است) نباید از عهدی که با موکلین میبندیم عدول و سرپیچی کنیم.


خوب ، نکته مهم آخر، مسئله حضور ارواح عمار مکان است. توجه داشته باشید که در ابتدای هر دعوت باید ارواح عمار مکان (موکلین حاضر در محل) را از حضور در محل دعوت منصرف کنیم (انصراف عمار مکان). آنها در محل حضور دارند ولی ما آنها را نمیبینیم. در واقع آنها در همه مکانی هستند ولی این حضور آنها زمانی اهمیت می یابد که ما عمل علوم غریبه (ذکر یا دعوت یا تسخیر) انجام میدهیم.


پس در ابتدای انجام ذکر یا دعوت، آنها را از مکان دعوت به جای دیگر میفرستیم و پس از اتمام دعوت و انجام ذکر روزانه (در کل تسخیرات هم اینگونه است) آنها را باید با استمالت به مکان خود بازگردانیم. تمام موارد و مراحل ذکر شده باید با حضور و راهنمائی و البته اذن استاد انجام شود تا انشاء الله نتیجه مورد نظر حاصل آید.


به شرط  بقای عمر ، انشاء الله ادامه دارد.

التماس دعا

طرق ذکر و دعوت اسماء رحمانی در علوم غریبه


با سلام و عرض ادب

مطلب امروز اختصاص به برخی نکات مربوط به ذکر و طرق انجام ذکر برای دعوات مختلف و استاد شدن و یا عاملیت گرفتن در آنهاست (قبلا تفاوت استاد و استاد عامل را ذکر کرده ام. استاد نمیتواند توانائی خود را به دیگران منتقل کند ولی استاد عامل توانائی انتقال را دارد).

در باب انجام دعوات باید توجه کنیم که اذن استاد بسیار مهم است. استادی که بتواند حتماحتما با عاملیت خود، کارهای مادی انحام دهد و امورات شرعیه و مسائل توحیدی را بشناسد. عاملیت برای تسخیرات هم که خودش نشانه های مختلفی برای استاد بودن فرد دارد. همانطور که گفتم اگر فرد نیروئی مثل خبر از مغیبات و ... داشته باشد ولی نتواند نیرو را به دیگری منتقل کند استاد هست ولی استاد عامل نیست.

در برخی از دعوات نیاز است که ما حتما رو به قبله باشیم و زیر اندازمان از جنس خاصی باشد و یا عموما زمین خالی و خاک باشد و یا در مواردی باید آب باشد. البته نوع نشستن و یا ایستادن در مکان دعوت هم نکته مهمی است. این بستگی به دعوت دارد. مثلا در برخی دعوات حتما باید پشت به قبله انجام شود. مهمترین دعوات اسماء الهی که شناخته شده هم هستند از دعوات اسماء ادریسی و یونسیه و عبری و ..... میتوان نام برد.

برای یک دعوت موفق باید به طهارت ظاهری و باطنی توجه خاصی مبذول شود. برای اعمال علوم غریبه عموما ترک حیوانی و روزه داشتن (بستگی به نوع عمل دارد) و تغسیل و پاکیزگی و مسواک زدن و تقلیل ( کم بودن خواب و خوراک و تکلم) و در برخی از مواقع حتی عدم تکلم از نکات ضروری است.

ببینید در دعوات و تسخیرات به هیچ وجه ( این مطلب هم است) نباید زیر پای ما خالی باشد و در مکان مسقف هم نباید باشد. مثلا نمی شود که در یک آپارتمان که زیر پای ما پارکینگ است مبادرت به این عمل کرد. اینها (موکلین) ممکن از پائین به سمت بالا بیایند که با این کار شما همسایه ها مورد آزار و اذیت اینها واقع میشوند. در مکان مسقف هم نمیتوانید که مبادرت به انجام این عمل کنید، چون ممکن است که از سقف به پائین بیایند. البته استاد بزرگ سکاکی علیه الرحمه در برخی موارد تسخیراتی در مکانهای مسقف ذکر نموده که نوع آن تسخیرات عموما مشقت آور و طولانی مدت و البته طاقت فرساست. هر چند قدرت و توانائیهای زیادی به تسخیر کننده میدهد (در صورت گرفتن خاتم طاعت) و توانائی کارهای زیادی مثل تحبیب قلوب و عقود مختلفه (عقد اللسان، عقد النوم و از این قبیل) و احضار مطلوب و اعمال شیطانی مثل تبغیض و افتراق و جدائی و آوردن اشیاء و خواندن نامه و کتاب بسته و خبر از مغیبات و تلبیس آینه و .... را به معزم میدهد.

از مبحث اذکار دور افتادیم. برخی از اذکار محدود هستند (عدد مخصوص دارند) و برخی اذکار بی نهایت است و عدد خاصی ندارد. توجه داشته باشید که در مکان ذکر نباید عکس یا مجسمه و یا دعا و از این قبیل باشد. ذکری که ما دعوت آنرا انجام میدهیم باید لحن آنرا رعایت کنیم. به این معنی که مثلا تلفظ صحیح آنرا بدانیم و نمیشود که ترجمه آنرا گفت خصوصا در اذکاری که به زبان عربی است باید حتما مخارج حروف را رعایت کرد.

در بیشتر اذکار باید به جنس مورد استفاده برای تسبیح و حتی جهت گرداندن آن و چگونگی گرداندن آن در دستانمان و اینکه چگونگی گردش میان انگشتان (تسبیح میان کدام انگشتان ما بگردد) هم توجه شود. خوب، جنس تسبیح باید با نوع ذکری که انجام میشود و نیز با طالع فرد همخوان و موافق باشد. نکته مهمی که حتما باید بدانیم این است که جهت گرداندن تسبیح اگر رو به بدن شخص باشد با زمانی که این جهت رو به بیرون باشد خیلی متفاوت است. اگر جهت گرداندن تسبیح رو به فرد دعوت کننده باشد خواص و یا معایب به خود او برمیگردد.

مورد دیگر از چگونگی انجام ذکر دقیق بودن و شمرده و واضح خواندن ذکر است. توجه کنید که ذکر باید با تمرکز و حوصله و دقت و صرف وقت گفته شود (در تمام اذکار. فرقی نمیکند که بی نهایت باشد یا عدد دار). انجام عمل باید در یک مکان خلوت باشد. خلوت بودن مکان در تمامی اعمال رحمانی و غیر رحمانی از باید هاست. در اکثر دعوات حتی نباید صداهائی مثل صدای سگ به مکان برسد. برای موفق بودن بیشتر دعوات اسماء باید در جائی باشد که همسایه ای وجود نداشته باشد.

مورد آخر که ذکر میکنم بخورا ت عمل است. بخورات در تمامی موارد از بایدهای اذکار است. در واقع از مهمترین لوازم اذکار بحث انجام بخورات است. مبحت بخورات، خودش به تنهائی علمی جداگانه است. در اکثر مواقع این استاد است (استادی که به شما اذن ذکر را میدهد) که نوع و تعجین بخور را بسته به نوع دعوت میتواند برای شما مشخص کند. قبل از انجام دعوت حتما بخورات آنرا تهیه کنید و به اصل بودن و درست بودن تعجین و میزان و مقدار آن برای دعوت با توجه به مدت دعوت حتما توجه داشته باشید.

به شرط بقای عمر ادامه دارد

موکلین در تسخیرات


با سلام و عرض ارادت

در مورد مطالب قبلی سوالاتی مطرح شده بود که بهتر دیدم در حد توان پاسخ برخی از آنها را ذکر کنم.

در مورد شکل و ظاهر موکلین (در انواع تسخیرات) سوال شده که اصلا اینها چه شکلی هستند؟ ببینید دوستان به قول معروف الجن یتشکل بالاشکال المختلفه و به عبارتی موکلین (اجنه در مذاهب و گروههای مختلف آنها) به انحاء و ظهورات مختلفه و با لباسهای رنگارنگ میتوانند برای شما ظاهر شوند. ببینید، اصلا در مسلک شیاطین (جنهای کافر یا بی دین) دروغ و اعمال خبیثه آزاد هست. اینها به دلیل ماهیتی که دارند اشکال مختلفه دارند و میتوانند از طبیعت هوائی (بادی) خود و یا از جنس ناری (آتش) خود بهره بگیرند و مثل یک شخص نورانی در مقابل ما ظاهر شوند و یا مثل یک شخص عادی جلوه کنند. میتوانند حتی خود را پیامبر و ... معرفی کنند.

 دوستان عنایت داشته باشید که ما سعادت زیارت حضرات معصومین علیهم السلام را در زمان حیات مبارکشان نداشته ایم، پس از کجا باید بدانیم که آنها (موکلین) به ما راست میگویند. آنچه ما میدانیم در همین حد است که هیچ جنی نمیتواند خود را به شکل معصومین علیهم السلام دربیاورد.

حتی در ارتباطات فیزیکی و رو در رو که بعضا توسط ..... با آنها صورت میگیرد واقعا نمیشود تشخیص داد که شکل واقعی آنها چیست. اگر مطالب بنده را پیگیر باشید قبلا گفتم که کسانی که تسخیر گرفته اند و یا استاد هستند و یا عاملیت دارند میدانند که در زمان تسخیر اینها (موکلین یا جنها) با حالت بسیار وحشتناکی در ابتدا ظاهر میشوند که اگر در زمان انجام تسخیر استاد شما به عنوان راهنما کنارتان نباشد حتما و یقینا قالب تهی میکنید. خوب چرا اینها اینقدر ترسناک و وحشتناک ظاهر میشوند؟

علت این تظاهرات وحشتناک این است که شخص تسخیر کننده یا معزم را از تسخیر و یا گرفتن مهر طاعت منصرف کنند و برای رسیدن به این هدف از تهدید و استمالت استفاده میکنند. چرا همینها در زمان بازگشت دوباره شکل و حالت و ظاهری زیبا به خود میگیرند؟ غیر از این است که آنها میتوانند به اشکال مختلف خود را نشان دهند؟ ما از کجا باید بدانیم که اصلا شکل واقعی آنها چیست؟ مطمئن باشید که اینها جن هستند و نه ملک چون ملائک عصمت ذاتی دارند و این کار اساسا شدنی نیست که انسان بتواند ملائک را تسخیر کند.

در مورد ملائک همانطور که میدانیم هر کدام از آنها وظیفه ای خاص بر عهده دارد مثلا: خزان جنان (بهشت) یا خزان دوزخ علیهم السلام نیز هر کدام مسئولیت خاصی دارند که مربوط به بهشت و جهنم است.
حضرت جبرئیل علیه السلام امین (روح الامین) وحی خداوند باری تعالی میباشند.  حضرت میکائیل علیه السلام مسئولیت روزی دادن و نیز امورات مربوط به تکوین خزان المطر و زواجر السحاب و... را دارد و مسئولیت حضرت اسرافیل علیه السلام نفخ صور به فرمان خداوند جل جلاله میباشد.

به شرط بقای عمر ادامه دارد انشاء الله.

سوال و جواب با استاد ( به دستور ساماندهی ، این مطلب بطور کامل حذف شد )



به دستور ساماندهی ، این مطلب بطور کامل حذف شد .




دعای بخت گشائی قوی و مجرب و موثر


حرز و دعای بخت گشائی سریع و مجرب و موثر


هر گاه بخت دختری بسته شده باشد یا آنرا بسته باشند دعای ذیل را بنویسد و برگردن آویزد ظرف دو ماه انشاء الله شوهردار خواهد شد و اورا بخواهند و آن دعای مجرب این است:


((لا اله الا الله و الله اکبر اسئلک من فضلک و رحمتک فانها بیدک لا تملکها من احد غیرک و صلی الله علی محمد و آله اجمعین))


توجه شود:

شرایط عمومی زمانی و مکانی نگاشتن دعا و ساعات سعد و نحس و طهارت و پاکی مکان و البته اعتقاد و ایمان و توجه و التفات باطنی حتما رعایت شود.

معوذتین را صبح و شب (قبل از خواب)  بخواند و البته آنرا در کاغذ بدون خط بنویسد و همیشه به همراه خود داشته باشد. (بسیار مهم)

حرز مذکور باید حتما (و این حتما مهم است) داخل کیف کوچک چرمی مخصوص دعا گذاشته شود و سپس آنرا به گردن بیاویزد. توجه داشته باشد که در زمان استحمام و یا در زمان قضای حاجت حتما آنرا قبلا بیرون بیاورد.

در سایر زمانها مثل مسئله ماهانه خانمها حرز را کماکان برگردن داشته باشند.

در ابتدا و انتهای هر دعائی صلوت بفرستد (خصوصا در موقع اذان) که صلوات رمز استجابت دعاست و عدد ۱۴ به تعداد چهارده معصوم بسیار سفارش شده است.

انشاء الله بسیار مجرب است.

التماس دعا