غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

دعای بسیار مجرب بخت گشایی



دعائی بسیار مجرب برای گشایش بخت دختران


آیه 41 سوره مبارکه فاطر را چهل روز و هر روز چهل مرتبه ترجیحا پس از نماز صبح بخواند.

آیه : إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا  وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ  إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا(41فاطر) .

از عارف نامی حضرت آیت الله شوشتری هم نقل گردیده که برای بخت گشائی دختران جوان، ختم دعای یستشیر را به مدت چهل روز (هر روز پس از نماز صبح با حضور قلبی بخواند) توصیه نموده اند.

التماس دعا

برخی اصول مهم دعای مهر و محبت



برخی اصول برای نوشتن دعای مهر و محبت

با سلام و عرض ادب
واضح است که هر عمل جلب و محبتی مجاز نیست مگر اینکه عملا علاقه ای بین طالب و مطلوب برقرار باشد و یا اینکه مطلوب بخوبی طالب را بشناسد و بداند که چگونه میتوان او را یافت و در علاقات و محبت های متفرقه و یا اینترنتی این عمل مجاز نیست.

آنچه باید در عمل حب مد نظر داشت به قرار ذیل است:
1-    زمانی که عمل حب را انجام میدهد باید صائم باشد و از هر ذی روح و آنچه که از آن خارج میشود و منفرات پرهیز کند.
2-     ترجیحا  در اول وقت روز سعید در اوایل ماه عربی تا دوازدهم ماه باشد.
3-    اگر ساعت زهره را انتخاب نماید بهتر است که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و شنبه نباشد. ایام مذکور در واقع ایامی است که عمل حب و تهییج در آنها نیست.
4-    از قلم و جوهر خاص عمل حب استفاده شود. مثلا جوهر آن ترکیبی از مسک و زعفران و گلاب باشد.
5-    به نوع عمل تحبیب توجه شود. اینکه آیا حرق است یا دفن است یا تعلیق است و یا رش و شرب است (پاشیدن آب درب منزل مطلوب یا نوشیدن آب توسط او). این بستگی به طبع معمول فردی دارد که عمل برایش انجام میشود که با حساب جمل بدست می آید. در حساب جمل یا ابجد کبیر این طبع بررسی میشود،‌اگر عدد یک باقی بود پس طبع ناری دارد، اگر عدد 2 باقی ماند طبع خاکی دارد، اگر 3 باقی بماند بادی است ، اگر 4 باشد آبی است و از این قبیل.
6-    اگر هوائی باشد باید بر درخت یا سطح مرتفع آویزان شود، اگر ترابی باشد باید در گذر مطلوب یا نزدیک منزلش یا در قبرستان دفن شود، اگر آتشی باشد که ترجیحا باید در آتش انداخته شود و اگر آبی باشد ترجیحا باید در مایعات به او نوشانده شود یا در مسیرش یا نزدیک منزلش پاشیده شود.
7-    قبل از کتابت و نوشتن باید انصراف عمار مکان انجام شود. نوع انصراف عمار تفاوتی ندارد و میتواند از طرق دهگانه استفاده کند.
8-    بخورات خاص عمل بسیار مهم است که باید با طبع عمل موافق باشد و در واقع عمل حب و تحبیب قلب بدون بخورات مناسب عمل معنا ندارد.

اینها قواعد بدیهی و اولیه انجام عمل در این مورد بود که در این زمینه اختلافی نیست.

التماس دعا

آیاتی در زمینه زیاد شدن رزق و روزی و برکت مال


آیاتی در زمینه وسعت و زیاد شدن رزق و روزی


آیات ذیل به جهت انجام ختم در زمینه وسعت و افزایش رزق و روزی و برکت مال میباشد و بسیار مجرب است.

- ﴿رَبََّنا افْتَحْ بَیَْنَنا وَبَیْنَ َقوْمَِنا بِاْلحَقِّ وَأَنت خَیْرُ الَْفاتِحِینَ﴾. الأعراف: ٨٩

بعد از نماز صبح  هفت مرتبه آیه فوق را به مدت چهل روز بخواند که رزق و روزی اش به اذن باریتعالی بسیار زیاد خواهد شد.


 - ﴿إِنَّ هَذَا لَرِزْقنَا مَا لَهُ مِنْ نَفَاد﴾.  سورة ص: 54
هر روز هفت بار آیه فوق را پس از نماز صبح بخواند.


- ﴿ اللَّهُ لَطِیفٌ بِعِبَادِهِ یَرْزُقُ مَن یَشَاءُ وَهُوَ الْقَوِیُّ العَزِیزُ ﴾. الشورى: ١٩
هر روز هفت بار آیه فوق را بخواند. و سپس این دعا را هفت بار بخواند (اللهُمَّ أَدِمْ بِفَضْلِکَ نِعْمَتَکَ عَلَیْنَا ، وأُلطُفْ بِنَا فِیمَا قَدَّرْتُهُ عَلَیْنَا). (این از مجربات شیخ مفید (ره) است).


- (إِنَّ اللَّهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو الْقُوَّةِ الْمَتِینُ)  . الذاریات: ٥٨
آیه فوق را هر روز بیست و هفت مرتبه پس از نماز صبح و به مدت چهل روز بخواند.


- ﴿ وَأَنَّ الْفَضْلَ بِیَدِ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ﴾. الحدید: ٢٩
هر روز پس از نماز واجب پنجاه مرتبه آیه فوق را بخواند.


التماس دعا

 

معنی حرز و هدف از انجام آن


تعریف حرز و هدف از انجام آن


حرز را اینگونه تعریف و معنی نموده اند:

الحِرْزُ : الوعاء الحصینُ یُحفَظَ فیه الشیء .

و الحِرْزُ المکان المنیع یلجأُ إِلیه .

در اصول کافى  در مورد حرز این چنین آمده:
حرز به معناى پناهگاه و جاى محکم و استوار و دعائى که بر کاغذ نویسند و براى دفع چشم زخم یا دفع بلا همراه خود نگهدارند آمده ، و تعویذ هم معناى شبیه حرز دارد و بـه مـعـنـاى پناه دادن نیز آمده و مقصود در اینجا چنانکه از دعاهائى که مى آید معلوم گـردد دعـاهـائى اسـت کـه بـا خـوانـدن یـا نـوشـتـن و همراه کردن آنها انسان از دردها و یا جانوران موذى و درندگان و ترس و دیگر چیزها در امان ماند).
 ابـن مـنـذر گـوید: خدمت حضرت صادق (ع ) از وحشت (ترس و اندوه از تنهائى ) یادآور شـدم فـرمود: آیا شما را آگاه نکنم به چیزى که هرگاه آن را بگوئید نه در شب و نه در روز از تنهائى نترسید؟ (و آن اینست ): (((بسم اللّه و باللّه و توکلت على اللّه و انه من یـتـوکـل عـلى اللّه فـهـو حـسـبـه ان اللّه بـالغ امـرة قـد جـعـل اللّه لکـل شـى ء قـدرا، اللهـم اجعلنى فى کنفک و فى جوارک و اجعلنى فى امانک و فـى مـنـعـک ))) پـس فـرمـود: بـه مـا رسـیـده کـه مـردى سـى سال این دعا را مى خواند و یک شب آنرا ترک کرد و همان شب او را عقرب گزید.
در روایت دیگری آمده که حـضـرت صـادق (ع ) فـرمـود: بـگـو، (((أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَفْوِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِمَغْفِرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِسُلْطَانِ اللَّهِ الَّذِی هُوَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ وَ أَعُوذُ بِکَرَمِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ کُلِّ جَبَّارٍ عَنِیدٍ وَ کُلِّ شَیْطَانٍ مَرِیدٍ وَ شَرِّ کُلِّ قَرِیبٍ أَوْ بَعِیدٍ أَوْ ضَعِیفٍ أَوْ شَدِیدٍ وَ مِنْ شَرِّ السَّامَّةِ وَ الْهـَامَّةِ وَ الْعـَامَّةِ وَ مـِنْ شـَرِّ کـُلِّ دَابَّةٍ صَغِیرَةٍ أَوْ کَبِیرَةٍ بِلَیْلٍ أَوْ نَهَارٍ وَ مِنْ شَرِّ فُسَّاقِ الْعَرَبِ وَ الْعَجَمِ وَ مِنْ شَرِّ فَسَقَةِ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ.)))  اصول کافى جلد 4 صفحه  357  .

(توجه شود که حرز مجرب و موثر فوق برای حفاظت و ایمنی از جمیع بلیه انس و ...... و پیشگیری از هرگونه سحر و طلسم است و میتوان آنرا با گلاب و زعفران نوشت و با خود به همراه داشت.)

بطور کلی معنی حرز از لحاظ لغوی همان مامن و پناهنگاه است و هدف از نوشتن حرز، دفع آفات زمینی و آسمانی است و در واقع فلسفه انجام حرز حفاظت در برابر جمیع بلیه است. کتب مختلفی نیز در زمینه احراز و تعویذات از علمای گذشته موجود است و روایات فراوان نیز در زمینه تاکید معصومین به انجام تعویذات و احراز وجود دارد.
نکته مهم در نوشتن تعویذات و احراز این است که ادعیه و احراز زمانی موثر است که همراه با طهارت نفس باشد و پاکی ظاهری و باطنی در آنها ملحوظ افتد.

التماس دعا

باطل کردن سحر و طلسم تفریق و تبغیض و چشم زخم


باطل کردن سحر و طلسم تفریق و تبغیض و چشم زخم

آیات شریفه ذیل برای از بین بردن سحر تقریق و تبغیض است. افرادی که چشم زخم حسودان و یا دلایل مختلف دیگر مثل سحر و طلسم موجب تغییر رفتار و بستگی بین او و خانواده اش شده است و در حقیقت کسی که از اهل و عیالش بطور ناگهانی تنفر یافته و رفتارش تغییر کرده و دلیل آن هم مشخص نیست و تعادل رفتارش بهم خورده و این مساله باعث شده که خیلی زود هم عصبانی میشود و قدرت تحملش کم شده است اگر آیات شریفه بر او خوانده شود به اذن و اراده پروردگار فورا درمان خواهد شد.

آیات ذیل را بخواند:

(وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعاً وَلاَ تَفَرّقُواْ وَاذْکُرُواْ نِعْمَةَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَآءً فَأَلّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَاناً وَکُنْتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مّنَ النّارِ فَأَنقَذَکُمْ مّنْهَا کَذَلِکَ یُبَیّنُ اللّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلّکُمْ تَهْتَدُونَ) [آل عمران:103]

(وَنَزَعْنَا مَا فِی صُدُورِهِم مّنْ غِلّ تَجْرِی مِن تَحْتِهِمُ الأنْهَارُ وَقَالُواْ الْحَمْدُ للّهِ الّذِی هَدَانَا لِهَذَا وَمَا کُنّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلآ أَنْ هَدَانَا اللّهُ لَقَدْ جَآءَتْ رُسُلُ رَبّنَا بِالْحَقّ وَنُودُوَاْ أَن تِلْکُمُ الْجَنّةُ أُورِثْتُمُوهَا بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ) [الأعراف:43]

( وَنَزَعْنَا مَا فِی صُدُورِهِم مّنْ غِلّ إِخْوَاناً عَلَىَ سُرُرٍ مّتَقَابِلِینَ) [الحجر:47]

( وَأَلّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنفَقْتَ مَا فِی الأرْضِ جَمِیعاً مّآ أَلّفَتْ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنّ اللّهَ أَلّفَ بَیْنَهُمْ إِنّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ ) [الأنفال:63]

( إِنّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُواْ بَیْنَ أَخَوَیْکُمْ وَاتّقُواْ اللّهَ لَعَلّکُمْ تُرْحَمُونَ)[الحجرات:10]

( عَسَى اللّهُ أَن یَجْعَلَ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَ الّذِینَ عَادَیْتُم مّنْهُم مّوَدّةً وَاللّهُ قَدِیرٌ وَاللّهُ غَفُورٌ رّحِیمٌ) [الممتحنة:7]

( وَقُل لّعِبَادِی یَقُولُواْ الّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنّ الشّیْطَانَ یَنزَغُ بَیْنَهُمْ إِنّ الشّیْطَانَ کَانَ لِلإِنْسَانِ عَدُوّاً مّبِیناً)[الإسراء:53]

(وَالّذِینَ جَآءُوا مِن بَعْدِهِمْ یَقُولُونَ رَبّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلإِخْوَانِنَا الّذِینَ سَبَقُونَا بِالإِیمَانِ وَلاَ تَجْعَلْ فِی قُلُوبِنَا غِلاّ لّلّذِینَ آمَنُواْ رَبّنَآ إِنّکَ رَءُوفٌ رّحِیمٌ) [الحشر:10]

( أحِلّ لَکُمْ لَیْلَةَ الصّیَامِ الرّفَثُ إِلَىَ نِسَآئِکُمْ هُنّ لِبَاسٌ لّکُمْ وَأَنْتُمْ لِبَاسٌ لّهُنّ عَلِمَ اللّهُ أَنّکُمْ کُنتُمْ تَخْتانُونَ أَنْفُسَکُمْ فَتَابَ عَلَیْکُمْ وَعَفَا عَنْکُمْ فَالاَنَ بَاشِرُوهُنّ وَابْتَغُواْ مَا کَتَبَ اللّهُ لَکُمْ وَکُلُواْ وَاشْرَبُواْ حَتّىَ یَتَبَیّنَ لَکُمُ الْخَیْطُ الأبْیَضُ مِنَ الْخَیْطِ الأسْوَدِ مِنَ الْفَجْرِ ثُمّ أَتِمّواْ الصّیَامَ إِلَى الّلیْلِ وَلاَ تُبَاشِرُوهُنّ وَأَنْتُمْ عَاکِفُونَ فِی الْمَسَاجِدِ تِلْکَ حُدُودُ اللّهِ فَلاَ تَقْرَبُوهَا کَذَلِکَ یُبَیّنُ اللّهُ آیَاتِهِ لِلنّاسِ لَعَلّهُمْ یَتّقُونَ) [البقرة :187]

(وَسَارِعُوَاْ إِلَىَ مَغْفِرَةٍ مّن رّبّکُمْ وَجَنّةٍ عَرْضُهَا السّمَاوَاتُ وَالأرْضُ أُعِدّتْ لِلْمُتّقِینَ * الّذِینَ یُنفِقُونَ فِی السّرّآءِ وَالضّرّآءِ وَالْکَاظِمِینَ الْغَیْظَ وَالْعَافِینَ عَنِ النّاسِ وَاللّهُ یُحِبّ الْمُحْسِنِینَ * وَالّذِینَ إِذَا فَعَلُواْ فَاحِشَةً أَوْ ظَلَمُوَاْ أَنْفُسَهُمْ ذَکَرُواْ اللّهَ فَاسْتَغْفَرُواْ لِذُنُوبِهِمْ وَمَن یَغْفِرُ الذّنُوبَ إِلاّ اللّهُ وَلَمْ یُصِرّواْ عَلَىَ مَا فَعَلُواْ وَهُمْ یَعْلَمُونَ) [آل عمران:133-135]

( فَبِمَا رَحْمَةٍ مّنَ اللّهِ لِنتَ لَهُمْ وَلَوْ کُنْتَ فَظّاً غَلِیظَ الْقَلْبِ لاَنْفَضّواْ مِنْ حَوْلِکَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِی الأمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکّلْ عَلَى اللّهِ إِنّ اللّهَ یُحِبّ الْمُتَوَکّلِینَ) [آل عمران:159]

( وَدّ کَثِیرٌ مّنْ أَهْلِ الْکِتَابِ لَوْ یَرُدّونَکُم مِنْ بَعْدِ إِیمَانِکُمْ کُفّاراً حَسَداً مّنْ عِنْدِ أَنْفُسِهِمْ مّن بَعْدِ مَا تَبَیّنَ لَهُمُ الْحَقّ فَاعْفُواْ وَاصْفَحُواْ حَتّىَ یَأْتِیَ اللّهُ بِأَمْرِهِ إِنّ اللّهَ عَلَىَ کُلّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ) [البقرة:109]

(فَبِمَا نَقْضِهِم مّیثَاقَهُمْ لَعنّاهُمْ وَجَعَلْنَا قُلُوبَهُمْ قَاسِیَةً یُحَرّفُونَ الْکَلِمَ عَن مّوَاضِعِهِ وَنَسُواْ حَظّا مّمّا ذُکِرُواْ بِهِ وَلاَ تَزَالُ تَطّلِعُ عَلَىَ خَآئِنَةٍ مّنْهُمْ إِلاّ قَلِیلاً مّنْهُمُ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاصْفَحْ إِنّ اللّهَ یُحِبّ الْمُحْسِنِینَ ) [المائدة:13]

(وَلاَ یَأْتَلِ أُوْلُواْ الْفَضْلِ مِنکُمْ وَالسّعَةِ أَن یُؤْتُوَاْ أُوْلِی الْقُرْبَىَ وَالْمَسَاکِینَ وَالْمُهَاجِرِینَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلْیَعْفُواْ وَلْیَصْفَحُوَاْ أَلاَ تُحِبّونَ أَن یَغْفِرَ اللّهُ لَکُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رّحِیمٌ) [النور:22]

(وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لّتَسْکُنُوَاْ إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مّوَدّةً وَرَحْمَةً إِنّ فِی ذَلِکَ لاَیَاتٍ لّقَوْمٍ یَتَفَکّرُونَ) [الروم:21]

( هُوَ الّذِی خَلَقَکُمْ مّن نّفْسٍ وَاحِدَةٍ وَجَعَلَ مِنْهَا زَوْجَهَا لِیَسْکُنَ إِلَیْهَا فَلَماّ تَغَشّاهَا حَمَلَتْ حَمْلاً خَفِیفاً فَمَرّتْ بِهِ فَلَمّآ أَثْقَلَتْ دّعَوَا اللّهَ رَبّهُمَا لَئِنْ آتَیْتَنَا صَالِحاً لّنَکُونَنّ مِنَ الشّاکِرِینَ) [الأعراف:189]

( وَإِذْ تَقُولُ لِلّذِیَ أَنعَمَ اللّهُ عَلَیْهِ وَأَنْعَمْتَ عَلَیْهِ أَمْسِکْ عَلَیْکَ زَوْجَکَ وَاتّقِ اللّهَ وَتُخْفِی فِی نِفْسِکَ مَا اللّهُ مُبْدِیهِ وَتَخْشَى النّاسَ وَاللّهُ أَحَقّ أَن تَخْشَاهُ فَلَمّا قَضَىَ زَیْدٌ مّنْهَا وَطَراً زَوّجْنَاکَهَا لِکَیْ لاَ یَکُونَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ حَرَجٌ فِیَ أَزْوَاجِ أَدْعِیَآئِهِمْ إِذَا قَضَوْاْ مِنْهُنّ وَطَراً وَکَانَ أَمْرُ اللّهِ مَفْعُولاً) [الأحزاب:37]

(وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلا مِنْ قَبْلِکَ وَجَعَلْنَا لَهُمْ أَزْوَاجًا وَذُرِّیَّةً وَمَا کَانَ لِرَسُولٍ أَنْ یَأْتِیَ بِآیَةٍ إِلا بِإِذْنِ اللَّهِ لِکُلِّ أَجَلٍ کِتَابٌ) [الرعد:38]

( وَاللَّهُ جَعَلَ لَکُمْ مِنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجًا وَجَعَلَ لَکُمْ مِنْ أَزْوَاجِکُمْ بَنِینَ وَحَفَدَةً وَرَزَقَکُمْ مِنْ الطَّیِّبَاتِ أَفَبِالْبَاطِلِ یُؤْمِنُونَ وَبِنِعْمَةِ اللَّهِ هُمْ یَکْفُرُونَ) [النحل:72]

( إِنَّ أَصْحَابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فِی شُغُلٍ فَاکِهُونَ * هُمْ وَأَزْوَاجُهُمْ فِی ظِلالٍ عَلَى الأَرَائِکِ مُتَّکِئُونَ * لَهُمْ فِیهَا فَاکِهَةٌ وَلَهُمْ مَا یَدَّعُونَ) [یس:55-57]

قوله تعالى: (وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلاً مّمّن دَعَآ إِلَى اللّهِ وَعَمِلَ صَالِحاً وَقَالَ إِنّنِی مِنَ الْمُسْلِمِین).

آیات قرآنی برای مهر و محبت و محبوب خلائق شدن



آیات قرآنی برای مهر و محبت و محبوب خلائق شدن


برخی از آیات کریمه در زمینه محبوبیت و افزایش مهر و محبت و محبوب خلائق شدن را میتوان اینگونه ذکر نمود:

1-(والقیت علیک المحبة منی ولتصنع على*اذ تمشی اختک فتقول هل ادلکم علىمن یکفله فرجعناک الى امک کی تقر عینها ولا تحزن وقتلت نفسا فنجیناک من الغم وفتناک فتونا).

2-(زین للناس حب الشهوات من النساء والبنین والقناطیر المقنطرة من الذهب والفضة والخیل المسومة والانعام والحرث ذلک متاع الحیاة الدنیا والله عند حسن الماب).

3-(قد شغفها حبا انا لنراها فی ظلال مبین).

4-(فاذا عزمت فتوکل على الله ان الله یحب المتوکلین).

5-(یحبهم ویحبونه أذلة على المؤمنین أعزةً على الکافرین).

اگر آیات شریفه فوق به آب باران خوانده شود و سپس با آن غسل نماید نزد خلائق محبوب میشود. اگر بر میوه شیرین خوانده شود و سپس به فرد مورد نظر خورانده شود محبتش زیاد خواهد شد.


التماس دعا


پرسش و پاسخ


اللهم إنک قلت وقولک الحق ادعونی أستجب لکم ، اللهم هذا الدعاء ومنک الإجابة وهذا الجهد وعلیک التِّکلان ولا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم


پرسش و پاسخ

با سلام و عرض ادب

1-    برخی دوستان در مورد عزیمت خلخله الهوی سوال کرده بودند. لطفا کلیاتی در مورد آن بفرمائید؟
در علوم غریبه دعوات و قسمهای فراوانی هست که هر کدام مختص به کار و تصرفی است مثلا برخی از اقسام سریانی  عبارتند از: برهتیه، الدائرة الشاذلیة، ارکشیه، لاهوتیه،دهروشیه،ابلوقیة، قسم نار متوخ، الشلهثیة الکبری و قسمهای دیگر.

دعوت معروف به خلخله الهوی یک دعوت علویه است که در امور مختلفی مثل محبت و فتح الکنوز و شق الارض و جلب الغائب و جلب السحر و تبغیض و تفریق تصرف میکند. در انجام این دعوت رعایت ایام تتریض ضروری است و قرائت روزانه دعوت به تعداد مشخص صورت میگیرد. شروع این دعوت اینگونه است:
بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله مالک الملک ذو الملک و العزة و القوة و الجبروت مالک الاملاک الفلکیة و الارضیة خالق العرش و الکرسى و السماوات و الارض تبارک الله رب العالمین ذو القوة البالغة و العزة الشامخة نور الانوار و روح الارواح سبوح قدوس رب الملائکة و الروح......

2-    بخورات خاص این دعوت چیست؟
بخور خاص دعوت خلخله الهوی کنائس است (أختین ,/ مقل أزرق /ولادن/ وزنجار / وسندروس/ وکلخ/ ومستکى ترکى/ وورق الزیتون/وشجرة مریم). به این خاطر گفتم بخور خاص که بخور بدیل بر آن مترتب نیست. انصراف عمار مکان هم در این دعوت مثل سایر دعوات باید صورت گیرد.
3-    انصراف عمار مکان این دعوت چگونه است؟
صرف آن سوره مبارکه الزلزله با تکرار اشتاتا است. انصرفوا ایها الملوک بحق ما جئتم من اجله طائعین انصرفوا من اجله معززین مکرمین مأجورین اذا ازلزلت الارض زلزالها ............ اشتاتا.

4-    در مورد شرایط عمومی ایام تتریض و خلوت آیا در این دعوت نیز باید رعایت گردد؟
ببینید، یکی از شرایط انجام دعوات و قیام به این اعمال، کتمان است و لازم است که فرد به احکام شرعیه آگاهی داشته باشد و بر او واجب است که حرمت و احترام اسماء الحسنی را بیش از پیش نظرا و عملا بداند و مراعات کند. کلا اعمال باید با استقبال به قبله الشریفه و جلوس در امکنه طاهره و نظیفه باشد و در مکان عمل نباید فرد غیر طاهر و نباید  صورت و نقاشی ذی روح و نه حیوان و از این قبیل نباید باشد.  واجب است که زمانی که قصد انجام عمل دارد نیز مکان را با صرف عمار مهیا کند و بعد از اتمام عمل آنها را دعوت به عودت نماید و  بخورات دعوت را هم رعایت نماید و به آنها آگاهی داشته باشد. مثلا در دعوتی مثل جلجلوتیه صرف عمار باید سه بار صورت کیرد و به کندر وکزبره وشونیز وفاسوخ بخور نماید.

5-    در مورد دعوت حروف چطور؟ مثلا دعوت حرف قاف (ق) چیست؟
هر کدام از حروف، خود دعوت خاصی دارد که با زکات حروف متفاوت است. در واقع، در ابتدا باید زکات حروف توسط دعوت کننده داده شده باشد و سپسس مبادرت به دعوت نماید. در مورد قرائت دعوت حرف قاف (ق) باید گفت که این دعوت باید در هر جلسه یکصد بار خوانده شود. توفیر اصلی این دعوت اولا در تحصین قوی ای هست که دارد (حفظ). دیگر اینکه از لحاظ تقویت عوالم الروحانی بسیار موثر است. شروع دعوت اینگونه است:
بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله القادر القوی القاصم بسم الله القدوس القدیم القیوم بسم الله القریب القائم على کل نفس بما کسبت و اتوسل الیک ......

اللهم اشرح صدورنا ونور قلوبنا واختم بالصالحات أعمالنا.

التماس دعا

دعای مجرب بخت گشائی برای دختران و پسران


دعای مجرب بخت گشائی برای دختران و پسران


در کتاب خواص الایات ذکر گردیده که هر کس این آیات را بنویسد و بر گردن  فردی که هنوز بختش باز نشده است بیاویزد بزودی بختش باز میشود:


(ومن کل شئ خلقنا زوجین لعلکم تذکرون)  اللهم بحق قولک هذا وبحق محمد صلى الله علیه وآله وسلم أن ترزق هذه المرأة زوجا موافقا غیر مخالف بحق محمد  وآله أجمعین . 


(با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط بنویسد).

مجموعه ای از ادعیه و اذکار مجربه برای بخت گشائی فوری و ازدواج نیک


مجموعه ای از ادعیه و اذکار مجربه برای بخت گشائی فوری و ازدواج نیک


ادعیه و اذکار جمع آوری شده ذیل هدیه ای است جهت تسهیل و فراهم سازی آسان شرایط برای ازدواج و گشایش بخت نیک. امید است که برای همگی موثر افتد و بتوانند به اذن و اراده باریتعالی به خواست خود نائل شوند. إن الله علی کل شیء قدیر.
اذکار و ادعیه ای که مذکور می افتد بسیار مجرب است:

1- کثرت در ذکر مبارک لا اله الا الله.
2- کثرت در تلاوت سورهای الزلزلة – الکافرون – النصر – الصمد.
دو رکعت نماز به درگاه احدیت و سپس دعاهای ذیل را بخواند :
• رب إنی لما أنزلت إلی من خیر فقیر( 24) القصص. ( بهتر است که در سجده تکرار کند )
• رب لا تذرنی فردا وانت خیر الوارثین (بهتر است که در سجده تکرار کند )
• اللهم إنى أسألک بأنی أشهد أنک أنت الذی لا اله إلا أنت الأحد الصمد الذی لم یلد ولم یولد ولم یکن له کفواً أحد اقض حاجتی آنس وحدتی فرج کربتی اجعل لی رفیقاً صالحاً کی نسبحک کثیراً ونذکرک کثیراً فأنت بی بصیراً.
• یا مجیب المضطر إذا دعاک احلل عقدتی آمن روعتی یا إلهی من لی ألجأ إلیه إن لم ألجا الی الرکن الشدید الذی إذا دعی أجاب هب لی من لدنک زوجاً صالحاً وتجعل بیننا المودة والرحمة والسکن فأنت علی کل شئ قدیر یا من إذا قلت للشئ کن فیکون. ربنا آتنا فی الدنیا حسنة وفی الآخرة حسنة وقنا عذاب النار. وصلی اللهم علی سیدنا محمد وعلی آله وسلم.
• اللهم هب لی من لدنک زوجا" (زوجة) هینا" لینا" مرفوعا" ذکره فی السماء والأرض وأرزقنی( منه / منها) ذریة طیبة عاجلا غیر اّجل إنک سمیع الدعاء.
• اللهم إرزقنی( فلانا/ فلانة) ( زوجا/ زوجة) لی إنک علی کل شیء قدیر.
• اللهم بحق قولک (والله یرزق من یشاء بغیر حساب) ( 212) البقرة ، وبحق قولک (إن الله علی کل شیء قدیر) (20) البقرة ، وقولک الحق (بدیع السموات والأرض وإذا قضی أمرا فإنما یقول له کن فیکون) ( 117) البقرة.
• اللهم اجمع بینی وبین( فلان /فلانة) بالحق وافتح بیننا بالحق وأنت الفتاح العلیم وقولک( فاطر السموات والأرض جعل لکم من أنفسکم أزواجا ) (11) الشوری، ارزقنی( زوجا/ زوجة) تقر به عینی وتقر بی عینه.
• اللهم إنی أعوذ بک من بوار الأیم وتأخر الزواج وبطئه وأسألک أن ترزقنی خیرا مما أستحق من ( الزوج /الزوجة) ومما اّمل وأن تقنعنی واهلی( به / بها)
• اللهم حصن فرجی ویسر لی أمری وأکفنی بحلالک عن حرامک وبفضلک عمن سواک.
• اللهم إنک تقدر ولا أقدر وتعلم ولا أعلم وأنت علام الغیوب والقادر، اللهم إن کنت تعلم فی ( فلان/ فلانة) خیرا، فزوجنیه وأقدره لی، وإن کان فی غیره خیر لی فی دینی ودنیای واّخرتی فاقدره لی.
• اللهم إنی إستعففت فأغننی من فضلک بحق قولک تعالى (ولیستعفف الذین لا یجدون نکاحا" حتی یغنیهم الله من فضله) ( 33) النور.
• اللهم إرزقنی الزوجة الصالحة إن أمرتها أطاعتنی وإن نظرت إلیها سرتنی وإن أقسمت علیها أبرتنی وإن غبت عنها حفظتنی فی نفسها ومالی.

 
التماس دعا

دعای مجرب برای باز کردن بسته شده


دعای مجرب برای باز کردن بسته شده


مرحوم شیخ عباس قمى(رحمه الله) در کتاب باقیات صالحات مى گوید :

جهت باز کردن بسته شده ، اول سوره إنّا فتحنا تا مستقیماً بنویسد(فتح ،1ـ2) ، و سوره «إِذَا جَآءَ نَصْرُ اللَّهِ» و این آیات را : «وَ مِنْ ءَایَـتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْکُنُواْ إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِى ذَ لِکَ لاََیَـات لِّقَوْم َیتَفَکَّرُونَ» (روم ،21) ; «ادْخُلُواْ عَلَیْهِمُ الْبَابَ فَإِذَا دَخَلْتُمُوهُ فَإِنَّکُمْ غَالِبُونَ» (مائده ،23) ; «فَفَتَحْنَآ أَبْوَابَ السَّمَآءِ بِمَآء مُّنْهَمِر * وَ فَجَّرْنَا الاَْرْضَ عُیُونًا فَالْتَقَى الْمَآءُ عَلَى أَمْر قَدْ قُدِرَ» (قمر ،11ـ12) ; «قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِى صَدْرِى * وَ یَسِّرْ لِى أَمْرِى * وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِى * یَفْقَهُواْ قَوْلِى » (طه ،25ـ28) ; «وَ تَرَکْنَا بَعْضَهُمْ یَوْمَـئِذ یَمُوجُ فِى بَعْض وَ نُفِخَ فِى الصُّورِ فَجَمَعْنَـهُمْ جَمْعًا» (کهف ،99) ; «کذلک حللت فلان بن فلان عن بنت فلانة» ; «لَقَدْ جَآءَکُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَءُوفٌ رَّحِیمٌ * فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُلْ حَسْبِىَ اللَّهُ لاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ» (توبه ، 128 و 129) ; پس این نوشته را همراه او نموده و بر او آویزان کنند.