غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

دعای زبان بند دشمن


دعای زبان بند دشمن

(صرفا در امر حلال قابل استفاده و موثر است)

دعاهای زبان بند ذیل ، قرآنی بوده و فقط در امر حلال  به اذن خداوند تبارک و تعالی موثر است.


  ادامه مطلب ...

روشهای مختلف ابطال طلسم - روش باطل کردن سحر


روشهای مختلف ابطال طلسم - روش باطل کردن سحر


قبلا مطالبی مختصر پیرامون انواع سحر و طلسم و چگونگی جلوگیری از آنها و باطل کردن آنها بیان شده است. روشهای قرآنی متفاوت و موثری برای ابطال سحر وجود دارد (مثلا استفاده از ادعیه معتبره و حرزهای کاربردی و مجرب) که در کتب مختلفه آمده است وهمگی کمابیش با آنها آشنا هستند.
در ذیل نحوه باطل کردن چند نوع سحر و طلسم با مدد گرفتن از روشهای قرآنی مذکور می افتد:


1- باطل کردن سحر و طلسم محبت
نشانه های این طلسم شور و رغبت و محبت زیاده از حد و غیر عادی است. از طرف دیگر کثرت در مباشرت و اطاعت کورکورانه و بی دلیل از طرف مقابل است.
(در این نوع طلسم و سحر ، ساحر و طلسم کننده ، مرد یا زن را به نسبت به یکدیگر محبوب میکند. این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش قرار گیرد. از طرف دیگر این نوع سحر میتواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث شود که زوج نسبت به زوجه اش متنفر شود همچنان که نسبت به سایر زنها این احساس را پیدا میکند.)


یک روش علاج و درمان طلسم محبت:
آیات رقیه مخصوص ابطال سحر را ((غیر از آیه شریفه 102 از سوره مبارکه بقره و بجای آن آیات چهاردهم و پانزدهم و شانزدهم از سوره مبارکه تغابن ( یا ایها الذین آمنوا إن من أزواجکم ...) جهت درمان مسحور استفاده فرمایید.))
این درمان غالبه با احساس درد در معده و تخدیر و سردرد و تنگی نفس و تهوع همراه است ( در صورتی که طلسم و سحر نوشیدنی یا خوراکی بوده باشد). برای درمانش باید هفت مرتبه آیات شریفه ابطال سحر و آیه الکرسی بر آب پاک خوانده شود و شخص مسحور از آن بنوشد. نشانه اولیه برای ابطال این نوع طلسم خوراکی این است که پس از نوشیدن آبی که بر آن رقیه مخصوصه خوانده شده است ، فرد مسحور، چیزی زرد یا سرخ یا سیاه بالا بیاورد (استفراغ کند). این اولین نشانه ابطال این نوع سحر است. در غیر این صورت باید به مدت سه هفته از آب پاکی که بر آن آیات شریفه سوره های (یونس آیات 81 و 82 - و سوره مبارکه الاعراف از آیه 117 تا آیه شریفه 122 - و سوره مبارکه طه آیه شریفه 69 ) قرائت شده باشد بنوشد که به اذن خداوند تبارک و تعالی رفع مشکل شود.

آیات شریفه برای رقیه مخصوص ابطال سحر عبارتند از :
سورة الفاتحة
سورة البقرة از آیه 1 - 5
سورة البقرة الایة 102 هفت مرتبه
سورة البقرة از آیه 163 - 164
سورة البقرة آیة الکرسی آیه 255
سورة البقرة آخر السورة از آیه 285 - 286
سورة ال عمران از آیه 18 - 19
سورة الاعراف از آیه 54 - 56
سورة الاعراف از آیه 117 - 122 هفت مرتبه ، و این فرموده خداوند تبارک و تعالی را سی مرتبه تکرار کند ( وألقى السحرة ساجدین).
سورة یونس از آیه 81 - 82 این فرموده خداوند تبارک و تعالی را هفتاد مرتبه تکرار (إن الله سیبطله ).
سورة طه آیه 69 هفت مرتبه
سورة المؤمنون از آیه 115 - 118
سورة الصافات از آیه 1 - 10
سورة الاحقاف از آیه 29 - 32 این فرموده خداوند تبارک و تعالی را هفت مرتبه تکرار کند ( یاقومنا أجیبوا داعی الله ).
سورة الرحمن از آیه 33 - 36
سورة الحشر از آیه 21 - 24
سورة الجن از آیه 1 - 9
سورة الاخلاص
سورة الفلق ( نه مرتبه) .
سورة الناس .


2- باطل کردن سحر و طلسم مرض و بیماری
(در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند. از نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد. این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است. تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود. اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.)
همانگونه که ذکر شد مهمترین نشانه های طلسم و سحر مرض و بیماری ، درد مشخص در عضوی از اعضای بدن است که برای آن علاج یا درمانی وجود ندارد. درد و فلج و عجز کلی عضوی از اعضای بدن با یک علت ناشناخته. عجز و تعطل یکی از حواس انسان.


یک روش علاج این نوع سحر و طلسم
رقیه ابطال سحر و طلسم مذکور را سه مرتبه انجام دهد. در صورتی که درمان کامل نشد (در وضعیت حاد) اعمال زیر را نیز انجام دهد:
سوره فاتحه الکتاب را هفت مرتبه ، آیه الکرسی را هفت مرتبه ، معوذات را سه مرتبه بخواند. در مرحله آخر نیز ، رقیه ذیل را بر روغن سیاه دانه بخواند و بر روی پیشانی و نیز بر مکان درد بمالد (صبحها و عصرها این عمل را انجام دهد و این عمل را تا چهل روز یا بیشتر پی در پی ادامه دهد تا کاملا به اذن خداوند تبارک و تعالی بهبودی حاصل شود) .
و آن رقیه این است:

1- الفاتحة.
2- المعوذات.
3- (وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمة للمؤمنین ) هفت مرتبه.
4- (بسم اللة أرقیک والله یشفیک من کل داء یؤذیک ومن کل نفس او عین حاسد یشفیک ) هفت مرتبه .
5- (اللهم رب الناس إذهب البأس واشف أنت الشافى لا شفاء إلا شفاؤک شفاء الا یغادر سقما ) هفت مرتبه.


3- باطل کردن طلسم و سحر جنون
سحر و طلسم جنون یعنی طلسمی که موجب شرود و زوال عقل و فراموشی شدید و خطای شدید در گفتار و نظرات و افعال و از این قبیل است.
(این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).


یک روش علاج :
در این نوع سحر ، باید بر مسحور رقیه خاصه جهت ابطال سحر قرائت شود و در موارد شدید بایستی آیات شریفه مخصوص ابطال سحر بر فرد مسحور قرائت شود:
سوره البقرة - هود - الحجر - الصافات - ق - الرحمن - الملک - الجن - الاعلى - الز لزلة - الهمز ة - الکا فرون - المعوذتین .
این قرائت حتما باید دوبار در هر روز انجام شود ( به مدت یکماه تمام و حتی ممکن است سه ماه هم به طول بیانجامد) . در طول مدت ابطال سحر و درمان فرد مسحور باید از آب پاکی که بر آن آیات خاصه ابطال سحر خوانده شده است بنوشد.


4- باطل کردن طلسم بخت (باز شدن بخت بسته شده)
ازدواج کردن و تشکیل خانواده از امور موکد در اسلام است. اما در برخی از موارد انجام این عمل به دلایلی مشخص یا نامشخص دچار وقفه و تعطل میگردد. در برخی موارد این مساله همان تعطیل الزواج است. با وجود اینکه فرد دوست دارد که ازدواج کند ولی به هر دلیل این عمل جور نمیشود و مشکلات عدیده در سر راه قرار میگیرد (بصورت غیر عادی و به کرات و مرات). این مسئله به گونه ای است که فرد را نسبت به ازدواج دلسرد میکند و حتی ممکن است ازدواج و تشکیل خانواده را بفراموشی بسپارد. نحوه عمل این نوع طلسم در مورد دختر خانمها متفاوت است (دیده نشدن و مطرح نشدن توسط دیگران جهت ازدواج ، تعدد خواستگار داشتن ولی سرنگرفتن ازدواج ، عدم تمایل به ازدواج ، خواستگارهای غیر قابل قبول و مطرح شدن بحث ازدواج و سپس به فراموشی سپرده شدن و..... البته نتیجه نیز همان است که ذکر شد.


یک روش علاج :

دعاهای مختلفی برای سحر تعطیل الزواج (طلسم و سحر بخت و ازدواج) ذکر گردیده است. یک روش بسیار موثر قرآنی برای ابطال این نوع سحر و طلسم ، ( و صورت گرفتن ازدواج موفق و نیکو ) انجام اعمال ذیل است :
1- وضو قبل از خواب ، سپس آیه الکرسی – سپس معوذات را بخواند و در کف دستهایش بدمد و سپس دستهایش را بر بدنش بمالد (سه مرتبه این عمل را تکرار کند) .
2- گوش دادن به قرائت آیه الکرسی (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند و روزی یک مرتبه به آن گوش دهد.)
3- گوش دادن به قرائت معوذات (سوره های مبارکه الاخلاص - الفلق – الناس ) چندین مرتبه پی در پی . (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند) و روزی یک مرتبه به آن گوش کند.
4- همچنین رقیه ابطال سحر ذکر شده را بر آب پاک قرائت کند و با آن آب غسل کند. هر سه روز یکبار این عمل را انجام دهد.
5- بعد از نماز صبح ، یکصد مرتبه بگوید : ( لا إله إلا الله وحده لا شریک له ، له الملک و له الحمد یحیى و یمیت و هو على کل شىء قدیر ) .
اعمال مذکور را به مدت یک ماه کامل انجام دهد به اذن و اراده خداوند تبارک و تعالی کارش انجام میشود و حاجت میگیرد.


5- باطل کردن طلسم و سحر خمول
(در این سحر و طلسم، طلسم کننده یا ساحر که جنی را در خدمت دارد (جن کافر) او را امر به ضربه زدن به فرد مورد نظر میکند و این موکل هم با مستقر شدن در ذهن و مخ فرد مورد نظر، او را گوشه گیر و منزوی میکند به گونه ای که زمین گیر میشود و عوارض آن پس از این امر ظاهر میشود. فرد مسحور در این حالت دچار فکر مشوش بوده و دچار کم حرفی شدید و سکون و یکجا نشینی و انزوای شدید و سردرد مداوم میشود و در برخی موارد حتی از حمام کردن اجتناب و اکراه شدید دارد.)


یک روش علاج :
روزانه سه مرتبه به قرائت سوره های شریفه ذیل گوش فرا دهد :
الفاتحه - البقرة -آل عمران - یس - الصافات - الدخان الذاریات الحشر المعارج الغاشیة الزلزلة القارعة.
بار اول صبح ، مرتبه دوم عصر و مرتبه سوم قبل از خواب.
این عمل را به مدت چهل و پنج روز ادامه دهد. ضمن اینکه باید همراه با نوشیدن و اغتسال از آبی باشد که بر آن رقیه خاصه باطل السحر قرائت شده است.



*****


اللهم یا غفار الذنوب ، یا ستار العیوب ، یا قابل التوب ، یا واسع المغفرة ، یا من کتب على نفسه الرحمة ، یا رفیع الدرجات ، یا سامع الأصوات یا مجیب الدعوات ، یامن لا على أمره أمر یا فعال لما یرید ، یا هادی الذین آمنوا إلى صراط مستقیم ، یا ذا الرحمة الواسعة ، یا ذا الفضل والنعم ، یا ذا القوة المنین یا ذی الفضل على المؤمنین ،یا ذا العفو والمغفرة ، یامن لا یضیع أجر المحسنین ، یامن عنده مفاتیح الغیب یامن لایعزب عنه مثقال ذرة فی الأرض ولا فی السماء ، یامن یعلم السر وأخفى ویعلم ماتکتمون یامن له مقالید السموات والأرض وهو السمیع العلیم ، یامن له الأسماء الحسنى ، یامن له الحمد فی الأولى والآخرة وإلیه ترجعون ، یا شاهداً غیر غائب یا قریب غیر بعید أسألک أن تصلی على سیدنا محمد وعلى آله وسلم.


*****


باطل کردن طلسم , باطل شدن طلسم , روش قرآنی باطل کردن طلسم , باطل السحر قرانی , باطل سحر , روش باطل سحر , باطل کردن طلسم بخت , باز شدن بخت , دعای بخت گشایی , ابطال طلسم بخت , باز شدن بخت بسته , دعای ابطال طلسم , دعای باطل سحر , باطل سحر مجرب , ابطال انواع طلسم , ابطال طلسم محبت , روش ابطال طلسم بخت , دعای گشایش بخت , روش علاج طلسم , شماره دعانویس , شماره دعانویس خوب , دعانویسی , درمان طلسم مرض , درمان طلسم بیماری , درمان طلسم بخت , دعای باطل سحر قرانی , روش قرانی باطل سحر , باطل کردن طلسم و سحر جنون , باطل کردن سحر و طلسم محبت , روشهای مختلف ابطال طلسم - روش درمان سحر , ابطال طلسم بخت و آمدن خواستگار , باز کردن طلسم بخت , گشایش بخت بسته شده , روش مجرب بخت گشایی , روش مجرب گشایش بخت , روش قرآنی بخت گشایی , روش قرآنی گشایش بخت , روش قرانی ابطال طلسم بخت , روشهای مختلف ابطال طلسم - روش باطل کردن سحر

دعای عافیت و سلامت - دعای حاجت



فضیلت سوره واقعه


نقل است که عثمان بن عفّان به عیادت عبداللّه بن مسعود رفت در مرضى که به آن فوت شد به او گفت که از چه شِکوه دارى گفت از گناهان خود گفت چه چیز میل دارى گفت رحمت پروردگار خود گفت جهت تو طبیب طلب نکنم گفت طبیب مرا بیمار کرده گفت امر نکنم که به تو عطیّه بدهند گفت در وقتى که احتیاج داشتم به من ندادى الحال که مستغنیم مى دهى گفت آنچه مى دهم جهت دختران تو بوده باشد گفت ایشان را به آن حاجتى نیست جهت اینکه من ایشان را امر کردم بخواندن سوره واقعه و من شنیده ام از حضرت رسول صلى الله علیه و آله که مى گفت هر که بخواند سوره واقعه را در هر شب نمى رسد به او پریشانى هرگز و از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام نقلست که هر که بخواند سوره واقعه را هر شب پیش از آنکه بخوابد ملاقات کند خداى عزّوجلّ را در حالتى که روى آن شخص چون ماه باشد در وقت تمامى آن و از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقولست که هر که مشتاق باشد به بهشت و به وصف بهشت سوره واقعه بخواند.



دعای گشایش کارها – دعای رفع مشکلات – دعای حاجت


کفعمى از حضرت امام محمّد باقرعلیه السلام روایت کرده است که هر که هر روز این دعا بخواند حق تعالى امور دنیا و آخرت او را کفایت کند :
بِسْمِ اللَّهِ حَسْبِىَ اللَّهُ تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ خَیْرَ اُمُورى کُلِّها وَ اَعُوذُبِکَ مِنْ خِزْىِ الدُّنْیا وَ عَذابِ الاْخِرَةِ.
بنام خدا بس است مرا خدا توکل کنم بر خدا خدایا از تو خواهم خیر و خوبى کارهایم را همگى و پناه برم به تو از خوارى دنیا و عذاب آخرت.


و ایضاً روایت کرده است که هر که هر روز این دعا بخواند هفت مرتبه امور دنیا و عقباى او کفایت شود:
حَسْبِىَ اللَّهُ رَبِّىَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ.
بس است مرا خدا پروردگارم خدا است معبودى جز او نیست بر او توکل کنم و او است پروردگار عرش عظیم.



دعای عافیت (دعای سلامت – دعای دفع بیماری - دعای رفع درد)


شیخ شهید(ره) نقل کرده که هر که درد شدیدى دارد بخواند بر قَدَحِ آبى چهل مرتبه سوره حمد پس آن آب را بریزد بر خود و بگذارد مریض نزد خود زنبیلى که در آن گندم باشد پس بدست خود از آن گندم به سائل دهد و امر کند او را که دعا کند براى او تا شفاء یابد انشاءاللَّه تعالى .
و به اسانید معتبره وارد شده که دوا کنید بیماران خود را به تصدّق و نیز شیخ شهید نقل کرده براى رفع مرض آنکه دست بگذارد بر بازوى راست مریض و بخواند حمد هفت مرتبه و بخواند این دعا را:
اَللّهُمَّ اَزِلْ عَنْهُ الْعِلَلَ وَالدّآءَ وَ اَعِدْهُ اِلَى الصِّحَّةِ وَالشِّفآءِ وَ اَمِدَّهُ بِحُسْنِ الْوِقایَةِ وَ رُدَّهُ اِلى حُسْنِ الْعافِیَةِ وَاجْعَلْ ما نالَهُ فى مَرَضِهِ هذا مادَّةً لِحَیوتِهِ وَ کَفّارَةً لِسَیّئِاتِهِ اَللّهُمَّ وَ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ .
خدایا دور کن از او بیماریها و درد را و بازش گردان به تندرستى و بهبودى و کمکش کن به خوب نگهدارى و بازش گردان با تندرستى خوب و قرار ده آنچه را در این بیمارى به او رسیده مایه اى براى زندگانیش و کفاره اى از گناهانش خدایا و درود فرست بر محمّد و آل محمّد.

پس اگر اثر نکرد در خوب شدن او مکرّر کند حمد را هفتاد مرتبه که اثر خواهد کرد انشاءاللَّه تعالى .



دعا براى رفع بیماریها و ناخوشیها


دعایى است براى رفع بیماریها و ناخوشیها سیّد بن طاوس (ره ) فرموده که ما تجربه کردیم آن را مى نویسى در رقعه اى :
یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاْشْیاءِ صَلِّ
عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحُمَّدٍ وَ اجْعَلْ شِفائى مِنْ هذَا الدّاءِ فىِ اسْمِکَ هذا

اى که نامش دوا و ذکرش شفا است اى که بنهد شفا را در هر چیزى که خواهد درود فرست بر محمّد و آل محمّد و بنه شفاى مرا از این درد در این نامت.

پس مى نویسى ده مرتبه یا اَللَّهُ ده مرتبه یا رَبِّ ده مرتبه یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ


مفاتیح الجنان ، حاج شیخ عباس قمی (ره) .

دعای کارگشایی قوی , دعای کارگشایی مجرب , دعای گشایش کار , دعای رفع مشکل , دعای برطرف شدن مشکل , دعای حاجت , دعای حاجت روا شدن , دعای حاجت مهم , دعای رفع بیماری , دعای سلامت  , دعای رفع مرض و درد , دعا برای هر دردی , دعا برای رفع درد , دعای رفع درد و بیماری  , دعای رفع بلا , دعای رفع گرفتاری , دعای رفع بیماری و درد , دعای از بین رفتن درد , دعای دفع بیماری , دعای شفای بیمار , دعای شفای بیماری , دعای عافیت  , فضیلت سوره واقعه  , دعای کارگشا , دعای حاجت گرفتن ,