غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

عوارض و نشانه های طلسم و سحر و روش باطل کردن طلسم


عوارض و نشانه های طلسم و روش باطل کردن طلسم


علاج طلسم و سحر ماکول و خورانده شده و روش و نحوه باطل کردن طلسم (سحر و طلسم اکل و شرب)

تعریف این نوع طلسم و سحر:
در این مطلب صرفا در مورد سحر و طلسم خورانده شده به فرد طلسم شده (طلسم اکل و شرب) سخن گفته میشود.
سحر و طلسم خوراندنی نوعی از طلسم است که در بطن و خون و پوست  فرد مسحور و مطلسم وارد می شود وهر کجا که فرد و شخص برود سحر و طلسم هم همراه اوست و این همان سحر و طلسم اکل و شرب (خوراندنی) میباشد.

طریقه عمل کردن این طلسم:
این نوع سحر و طلسم عبارت از این است که ساحر و طلسم کننده اسم شخص مورد نظر را به همراه نام مادرش بر ورقه ای  مینویسد (به صورت حروف و ارقام جدا و مفرقه ) و سپس نام موکل (جن) و در آخر نیز آنچه که موکل باید انجام دهد.
شرط انجام شدن این نوع طلسم هم این است که طلسم کننده موکل داشته باشد. پس از احضار، موکل انجام عمل و طلسم نوشته و ترسیم شده در ورقه را عهده دار خواهد گردید.
پس از اینکه شخص مورد نظر از خوردنی که از قبل طلسم در آن قرار گرفته است بخورد یا بیاشامد منافذ بدنش باز خواهد شد و موکل در او حلول خواهد نمود (وارد جسمش خواهد شد) و کاری که از او خواسته شده است انجام میدهد.
ورقه ای که طلسم بر روی آن نوشته شده است در مقداری آب انداخته  میشود و این آب یا نوشانده میشود و یا در غذای فرد انداخته میشود و به او خورانده میشود. این همان سحر و طلسم اکل و شرب است.

عوارض و نشانه های این نوع از طلسم و سحر:
مشکلات گوارشی شدید و اینکه شخص احساس قولنج و دلپیچه و گرفتگی و انقباضات شدید در معده خواهد داشت و این فرایند مداوم است.
سرگیجه های مداوم و مستمر
گریه های بدون دلیل
احساس حالت تهوع مداوم و مکرر خصوصا در اثنای طلسم شدن
نفس نفس زدن بیش از حد از بینی و زیاد شدن آب دهان
درد شدید در ناحیه شکمی
احساس حرارت و تهوع شدید
سرو صدای ناحیه شکمی (بطن) و زیاد شدن گازهای شکمی در زمان طلسم
دردهای شدید مقطعی
خروج رایحه کریهه (بوهای ناخوشایند) از معده از طریق دهان
عدم رغبت به خوردن و آشامیدن
امساک مزمن (نخوردن و نیاشامیدن) در بعضی حالات
 ضعف قوه بینایی و اینکه در چشم خود نوری را مشاهده مینماید
از علامات و نشانه های مهم سحر و طلسم خوردنی سیاه شدن چهره است. این علامت در زمان باطل شدن طلسم از بین میرود و رنگ رخسار و صورت شخص طلسم شده به حالت عادی خود برمیگردد.

عوارض طلسم در هنگام خواب عبارتند از:
حالت خفگی و اینکه فرد احساس میکند که حرارت جسمش زیاد شده
گریه در خواب
دیگر اینکه فرد طلسم شده خوابهای پریشان پی در پی و مستمر میبیند
خواب ماهی میبیند ، خواب باران میبیند ، خواب دریا و اینکه در حال غرق شدن در دریاست

درمان طلسم خوراندنی (اکل و شرب)

برای درمان این نوع سحر و طلسم طرق و روشهای فراوانی وجود دارد.
مواردی که برای درمان این نوع سحر وجود دارد و خوراندنی هستند عبارتند از: تخم مرغ ، عسل ، روغن زیتون ، نمک ، ریحان.
در مورد نحوه و روش درمان طلسم خوراندنی مورد مربوط به عسل  ذکر خواهد شد.

درمان فرد طلسم شده با عسل

یک کیلو گرم عسل طبیعی و خالص را تهیه نموده و در آن (روغن حبه البرکه) می اندازیم (به عبارت دیگر روغن سیاه دانه را با عسل مخلوط میکنیم و سپس آیات مربوط به ابطال را بر آن قرائت میکنیم. شخص طلسم شده باید روزانه شش قاشق چای خوری از این معجون بخورد. سه قاشق در طول روز زمانی که معده خالی است و سه قاشق زمان خواب. ضمن اینکه هفت روز نیز باید بطور پیوسته با آبی که بر آن آیات مخصوص باطل السحر خوانده شده است استحمام نماید و قبل از استحمام قدری از آن آب را بیاشامد.

ببینید، سوالی که پیش می آید و باید متذکر شد این است که چرا باید از عسل همراه با روغن سیاه دانه برای درمان استفاده شود؟ پاسخ این است که حتی در قرآن کریم نیز به خاصیت درمانی عسل اشاره شده است. خداوند جل جلاله در سوره نحل میفرماید:

یَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَةً لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ ) ( النحــل / 69 )
رسول الله - صلى الله علیه و آله و سلم نیز در این زمینه میفرمایند: ( إن فی الحبة السوداء شفاء من کل داء إلا السأم ).


*****


اللهم احصِ السحرة وأعوانهم عدداً
 اللهم واقتلهم بدداً
اللهم ولا تغادر منهم أحداً
اللهم قتّل السحرة وأعوانهم أجمعین
اللهم إنّا نجعلک فی نحورهم
اللهم إنّا نعوذ بک من شرورهم اللهم إنّا نعوذ بک من اسحارهم وعقدهم وربطهم یاقوی یا متین
اللهم إنّا ونعوذ بک من اسحارهم وعقدهم وربطهم.


التماس دعا


عوارض و نشانه طلسم , نشانه های طلسم شده , دعای باطل کردن طلسم , تعریف طلسم , روش طلسم کردن روش باطل کردن طلسم و جادو , نشانه های شخص طلسم شده , روش طلسم خوراندنی , درمان فرد طلسم شده , روش باطل شدن سحر و طلسم , نشانه های طلسم شدن


دعا جهت برآورده شدن حوایج‏ , دعای برطرف شدن مشکلات


دعا جهت برآورده شدن حوایج‏ , دعای برطرف شدن مشکلات


دعا جهت برآورده شدن حوایج


از تعقیبات مهمّ جهت برآورده شدن حوایج، آن است که وقتى از نماز فراغت پیدا کرد، بخواند دعایى را که ادریس بن عبداللَّه مى‏گوید: از امام صادق (علیه السلام) شنیدم مى‏فرمود: وقتى از نماز فراغت پیدا کردى بگو:


أَللّهُمَّ، إِنّى أَدینُکَ بِطاعَتِکَ وَ وِلایَتِکَ وَ وِلایَةِ رَسُولَکِ وَ وِلایَةِ الاَْئِمَّةِ مِنْ أَوَّلِهِمْ وَ [یا: إِلى‏] آخِرِهِمْ.


و همه ائمّه [(علیهم‏السلام)] را یکایک نام مى‏برى، سپس مى‏گویى:


أَللّهُمَّ، أَدینُکَ بِطَاعَتِهِمْ وَ وِلایَتِهِمْ وَ الرِّضا بِما فَضَّلْتَهِمْ بِهِ غَیْرَ مُتَکَبِّرٍ [یا: مُنْکِرٍ] وَ لا مُسْتَکْبِرٍ عَلى مَعْنى ما أَنْزَلْتَ فى کِتابِکَ عَلى حُدُودِ ما أَتانا فیهِ وَ مالَمْ یَأْتِنا، مُؤْمِنٌ مُعْتَرِفٌ مُسَلِّمٌ بِذلِکَ، راضٍ بِما رَضیتَ بِهِ، یارَبِّ، أُریدُ بِهِ [وَجْهَکَ الْکَریمَ وَ] الدّارَ الْآخِرَةَ مَرْهُوباً وَ مَرْغُوباً إِلَیْکَ فیهِ، فَأَحْیِنى عَلى ذلِکَ وَ أَمِتْنى إِذا أَمَتَّنى عَلى ذلِکَ، وَ ابْعَثْنى عَلى ذلِکَ. وَ إِنْ کانَ مِنّى تَقْصیرٌ فیما مَضى، فَإِنّى أَتُوبُ إِلَیْکَ، وَأَرْغَبُ إِلَیْکَ فیما عِنْدَکَ، وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَعْصِمَنى بِوِلایَتِکَ عَنْ مَعْصِیَتِکَ، وَ لا تَکِلْنى إِلى نَفْسى طَرْفَةَ عَیْنٍ أَبَداً وَ لا أَقَلَّ مِنْ ذلِکَ وَ لا أَکْثَرَ، إِنَّ النَّفْسَ لاََمّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلّا ما رَحِمْتَ، یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ، وَ أَسْأَلُکَ بِحُرْمَةِ وَجْهِکَ الْکَریمِ وَ بِحُرْمَةِ اسْمِکَ الْعَظیمِ وَ بِحُرْمَةِ رَسُولِ اللَّهِ (صلى الله على و آله و سلم) وَ بِحُرْمَةِ أَهْلِ بَیْتِ رَسُولِکَ (علیهم‏السلام) و آن بزرگواران را [یک به یک‏] نام مى‏برى - أَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ أَنْ تَفْعَلُ بى کَذا وَ کَذا.


خدایا، من به طاعت و ولایت و دوستى تو ولایت رسولت و ولایت امامان از اوّل تابه آخرشان، از تو اطاعت نموده و مى‏پرستمت. خداوندا، من به واسطه‏ ى اطاعت و ولایت و دوستى آنان، و خشنودى از آنچه که ایشان را به آن برترى دادى، بدون اینکه تکبّر نموده [یا: انکار نموده‏] و یا گردنکشى نمایم، بر اساس آنچه که در کتابت فرو فرستادى، و بر اساس احکام و حدودى که در آن به ما رسیده و یا نرسیده، از تو اطاعت نموده و مى‏پرستمت. و به آن ایمان آورده و معترف و تسلیم آن هستم، و به هرچه که تو بدان خشنودى، خرسندم، پروردگارا، مقصودم از این [روى و اسماء و صفات - گرامى‏ات و رضاى تو و ]دار آخرت مى‏باشد، در حالى که در این باره هم از تو هراسانم و هم به سوى تمایل و رغبت دارم. پس مرا بر همین [اعتقاد] زنده‏بدار، و هنگامى که مى‏میرانى بر همان بمیرانم، و بر همان [در قیامت‏] مبعوثم بدار، و اگر در گذشته تقصیر و کوتاهى از من سرزده [از آن‏] به سوى تو توبه مى‏نمایم، و نسبت به آنچه در نزد توست میل و رغبت دارم، و از تو درخواست مى‏کنم که مرا به سرپرستى خود از نافرمانى‏ات نگاه دارى، و هیچگاه به اندازه‏ى چشم برهم زدنى مرا به خود وامگذار، نه کمتر از این و نه بیشتر از آن، زیرا نفس بسیار بدفرماست، مگر اینکه تو رحم آرى. اى مهربانترین مهربانان، و از تو درخواست مى‏نمایم به حرمت روى [و اسماء وصفات ]گرامى‏ات، و به احترام اسم بزرگت، و به حرمت رسول خدا (صلى الله على و آله و سلم) و به احترام اهل بیت رسولت (علیهم‏السلام) - و ایشان را نام مى‏برى - اینکه بر محمّد و آل او درود فرستى، و به من چنین و چنان کنى.


به جاى این لفظ چنین و چنان کن حوایج خویش را ذکر مى‏کنى که إِنْ شاءَ اللَّه. برآورده مى‏شود.


فَلاحُ السّآئلِ وَنَجاحُ الْمَسآئِلِ (ادب حضور) ، سید ابن طاووس (رحمه الله علیه).