غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

دعای قوی و سریع برای ابطال سحر و چشم زخم و تسریع در گشایش بخت


حرز و دعائی قوی و سریع برای ابطال سحر و چشم زخم و تسریع در گشایش بخت


تعویذ شریفه ذیل را نوشته و بر گردن بیاویزد. انشاء الله هم در گشودن بسته شده موثر است، هم در ابطال سحر و طلسم و چشم زخم و هم در بخت گشائی.


آنچه که باید نوشته شود این است:


بسم الله الرحمن الرحیم
 ((اللهم انی اسالک برسولک محمد حبیبک وخلیلک ان تحل العقد عن فلانة بنت فلانة وعن قسمتها واکشف عنها ظلمة السحر وتاثیر العین یا حلال العقود ویا کاشف الظلم یا الله یا الله یا الله یا کریم یا کریم یا کریم یا ذا الجلال والاکرام وبحق الف لاحول ولا قوة الا بالله العلی العظیم)).

توجه شود:

1-    شرایط مکانی و زمانی رعایت شود. و فقط در روز نوشته شود.

2-    رو به قبله باشد و با طهارت کامل ثوب و بدن و توجه کامل قلبی.

3-    در اثنای نوشتن با کسی مکالمه نکند.

4-    با گلاب و زعفران و بر کاغذ سفید بی خط نوشته شود.

5-    با قلم غیر مستعمل نگاشته شود.

6-    بغیر از زمان استحمام در همه حال بهمراه داشته باشد.

7-    اذن عام دارد.


مجرب است انشاء الله


التماس دعا

دعای فوری و قوی باطل کردن سحر و طلسم


دعای فوری و قوی باطل کردن سحر و طلسم 


حرز  ذیل جهت جلوگیری و همچنین باطل کردن سحر و طلسم منتسب به حضرت امیرالمومنین (ع) است:


((باسم الله و بالله، باسم الله و ما شآء الله، باسم الله لا حول و لا قوة الا بالله. قال موسی ما جئتم به السحر ان الله سیبطله ان الله لا یصلح عمل المفسدین. فوقع الحق و بطل ما کانوا یعملون. فغلبوا هنا لک و انقلبوا صاغرین.))

توجه شود:


بر پوست یا بر کاغذ کاهی بدون خط نوشته شود.


در زمان نوشتن، طهارت ظاهری و باطنی رعایت شود.


رو به قبله باشد و با کسی تکلم نکند و حضور قلبی داشته باشد.


با گلاب و زعفران و با قلم غیر مستعمل نوشته شود.


پیوسته با خود به همراه داشته باشد.


انشاء الله بسیار مجرب است. سریع الاثر است.


التماس دعا


دعای مهرمحبت و آشتی زن و شوهر


دعای مهرمحبت و آشتی زن و شوهر

(صرفا در امر حلال استفاده شود)


آیه شریفه ذیل، ایجاد مهر محبت قوی و فوری و آشتی بین زن و شوهر مینماید. 7 بار (هفت بار) این آیه را بر نمک بخوانید و به آن بدمید و سپس  در غذا بریزید( غذا روی اجاق باشد). پس از اینکه هر دو نفر از غذا تناول کنند،  ایجاد محبت و آشتی سریع و عجیب خواهد کرد.


آیه شریفه ذیل:


((زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ)) (سوره مبارکه آل عمران، آیه شریفه ۱۴).


توجه فرمائید:


در ابتدا و انتهای قرائت، سه بار صلوات بفرستید.


در موقع قرائت حتما با وضو باشید و با کسی تکلم نکنید.


با حضور قلب و شمرده و صحیح قرائت فرمائید.


در امور غیر حلال جواب معکوس دارد.


بسیار مجرب است. انشاء الله.

التماس دعا

پرسش و پاسخ با استاد


بسم الله الرحمن الرحیم وصل اللهم وبارک على سیدنا محمد النبى الامى وعلى اله وصحبه وسلم


پرسش و پاسخ با استاد


با سلام و عرض ادب


1-    استاد، قبلا در مورد عمار مکان توضیحات و راهنمائیهائی فرموده اید. اصولا آیا امکان دارد که عمار مکان برای کسی ایجاد مزاحمت هم بنمایند و اصلا علامات اینها چه چیزهائی است؟

همانطور که قبلا گفتم عمار مکان در هر مکانی وجود دارند و به دلیل ماهیت آنها، توسط ما انسانها قابل رویت نیستند. اینها در برخی از مکانها که شرایط خاصی دارد، ایجاد مزاحمتهائی برای سکنه میکنند و موجبات دردسرهای زیادی را برای انسانها فراهم می آورند. از بستگی در کارها گرفته تا ایجاد مشاجرات و اختلافات خانوادگی و.... در واقع به اینها عمار بیت گفته میشود که البته این حالت آزار دهندگی آنها به ندرت پیش می آید. نشانه های این مساله در اشخاص میتواند کثرت ناراحتی و افسردگی و گریه زیاد و ترس مداوم و ناتوانی حرکتی و به قولی زمین گیر شدن است. مهمترین نشانه آن دیدن حیوانات عجیب و غریب در منزل در شرایط مختلف است.


2-    راه حل علاج عمار البیت  چیست؟


معمولا برخی افراد معتقدند که کارهای آنها بسته شده یا در کارهای اقتصادی حلال و معاش روزمره با مشکلاتی روبرو میشوند و در کارهای آنها گره می افتد. بهترین راه حل برای گره گشائی از کارها انجام نماز شب و استعانت از خداوند متعال است. راه حل های مختلفی وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از مداومت به ذکر خدای تعالی در تمام حالات، با قرائت سوره مبارکه بقره و همچنین رعایت نظافت شخصی در منزل است. در موارد دیگر باید توسط اساتید عامل این عمل اخراج صورت گیرد.


3-    در مورد انواع موکلین و به عبارتی شناخت نوع آنها بفرمائید؟


اینها انواع مختلف دارند. مثلا  خادم الحمام، موکلین مقابر، عامر البیت )که به آن اشاره کردم)،قرین، خادم السحر، غواص، طیار و از این قبیل که در قرآن کریم هم به آنها اشاراتی شده است.

4-    ارتباط انسانها با ملائکه (علیهم السلام) چگونه صورت میگیرد؟


ببینید، ملائکه با توجه با جایگاه والائی که در عرش کبریائی دارند صرفا با معصومین علیهم السلام در ارتباط مستقیم بوده اند. انسان میتواند به درجه ای از مراتب برسد که از ملائک بالاتر باشد. ولی این مختص به معصومین است. غیر معصومین نمیتوانند از آنها بالاتر باشند. در دعوات رحمانی که صورت میگیرد، اینها موکلین یا خادمین هستند که با ما ارتباط برقرار میکنند و در برخی مواقع (در صورت موفقیت آمیز بودن دعوت)   خاتم طاعت به ما میدهند و به هیچ وجه ملائک نیستند هرچند ممکن است که به دروغ خود را ملائک معرفی کنند. و البته در برخی مواقع هم این کار را میکنند. همانطور که قبلا هم ذکر شده، دروغ گفتن در مسلک و مذهب شیاطین ( و جنهای کافر) منع و قباحتی ندارد. نعوذ بالله.

5-    اسماء سلاطین ملائکة چیست؟ 


اسماء سلاطین ملائکه جبریل ومیکائیل واسرافیل وعزرائیل علیهم السلام است.

البته اسماء ملائکة علویة که خدام کواکب وایام هستند روقیائیل و جبرائیل وسمسمائیل و میکائیل  وصرفیائیل وعنیائیل و کسفیائیل علیهم السلام میباشد.


6-    در مورد موکلین کواکب طریق عمل چگونه است؟


برای دعوت این موکلین رحمانی باید زمان زیادی صرف نمود. مشقت آورترین این دعوات تسخیر موکل شمس است و بسیار دشوار است و خوفهای عظیم دارد و بقول استاد سکاکی هزاران بار از مرگ سخت تر است. مدت آن یکصدو پنجاه و یک روز بطول می انجامد و برخی بخورات آن زعفران و هلیله زرد و کفک دریا و کندر سفید و مشک زرد و از این قبیل است. تسخیر مشتری هم با یکصدو شصت و شش روز روزه همراه است و بخوراتی مثل میعه و ناخن دیو و عنبر دارد که شرح آن در کتب مختلفه آمده است. در شرایط و زمان حاضر دنیای مدرن، امکان انجام چنین تسخیراتی با توجه به مدت طولانی آن و لوازم دعوت، چیزی نزدیک به محال مینماید.

المؤمن کالنحلة تأکل طیبا وتضع طیبا


التماس دعا

دعوت عظیم الشان ملک العمار طارش (بارک الله علیه)


اللهم صل وسلم وبارک على رحمة العالمین رسولُ السلام صاحب الخلق الرفیع محمد النبی الصادق الأمین واجعلنا له ناصرین ومنصورین ومؤیدین ومتبعین حباً وإخلاصاً فی طاعتک ورضاک وعلى آله وصحبه أجمعین

با سلام و عرض ادب


در مطالب قبلی مباحثی پیرامون ملک عظیم الشان عمار مکان (طارش بارک الله علیه) مطرح شد. همانطور که ذکر گردید ایشان بر تمام عمار در هر کجا که باشند حاکم مطلق است و تخطی از فرمان ایشان توسط عمار ممکن نیست.

در مورد دعوت طارش (بارک الله فیه و علیه) و قسم استخدام ایشان مطالبی مطرح گردیده بود که در حد وسع مطالبی عنوان خواهم نمود.


در مورد دعوت و قسم استخدام ایشان:


جهت شروع به عمل این استخدام ، در روزهای پنجشنبه و جمعه و شنیه (به مدت سه روز) روزه  جهت ریاضت عمل و نیز پاکی و طهارت نفس در این قسم لازم است. در صورت موفقیت آمیز بودن دعوت ، در روز سوم شخصی نورانی که صورتش مثل ماه میدرخشد با چانه ای کشیده بر شما ظاهر میشود. ایشان همان ملک العمار طارش است.
ایشان با کمال ادب و متانت مخصوص به خود به شما سلام مینماید و البته بر شما لازم است که در جواب ایشان بگوئید (السلام ورحمة الله وبرکاتة أیها السید طارش ). ایشان در جواب شما خواهند گفت که چه میخواهی و چه حاجت داری از من. در جواب باید گفت که مصاحبت با شما را شب و روز خواهانم و البته هر زمان که نیازمند استخبار از دفائن و خزائن الارض و برخی اسرار باشم محتاج عنایت شما میباشم.
ایشان با شما عهد خواهد بست. عهد ایشان به این صورت است که خواهد فرمود: دستتان را جلو بیاورید و شما باید دستتان را در دستش بگذارید (به نشانه عهد) و به ایشان بگوئید (عهد اللة ورسولة على انک تکون معى ولا تخالفنى ولا تعصى لى امرا من امور الدنیا.......................)

اما قسم عظیم الشان استخدام طارش بارک الله علیه جهت انجام دعوت، این است:


  [بسم الله العظیم الاعظم الذى خطعت الرقاب لقدرتة وزلت الجبابرة لعظمتة وقهر المتکبرین بسطوتة الذى لا یعجزة المتکبرون ولا یقارنة المتجبرون لا اله الا هو جل جلاله وتقدست اسماؤه أقسمت علیک یا روح الارواح الامین على وحى الله تعالى القاهر بقدرتة صاحب الدعوة والجر والزلزال المسلط على جمیع الشیاطین بحق طمطحیط سطف طایف مطوف مهل همل اخطف بالاجابة لله ولاسمائه أعز سلطان الله القهار أجب یا طارش ملک العمار الى مکانى هذا واسمع دعوتى واقضى حاجتى أقسمت علیکم معاشر الارواح بفالق الاصباح ومسخر الریاح وجاعل اللیل سکانا والشمس والقمر حسبانا ذلک تقدیر العزیز العلیم بحق هارش قارش قارش مدرش أقسمت علیک یا سید طارش بمن قال للسموات والارض ائتیا طوعا او کرها قالتا اتینا طائعین بحق ما تلوتة علیک من اسماء الله تعالى فمن عصى الله وأسمائة أحرقتة بنار الله الموقدة التى تطلع على الافئدة أنها علیهم موصدة فى عمد ممددة أقسمت علیک یا طارش یاه یاه یوه یوه ان کانت الا صیحة واحدة فاذا هم جمیع لدینا محضرون احضر وائتنى سریعا الى مکانى عاجلا من قبل ان نطمس وجوها فنردها على أدبارها أو نلعنهم کما لعنا اصحاب السبت وکان امر الله مفعولا لاسماء تظلک ولا الارض تقلک حتى تأتى الى مکانى هذا بحق هلطف صمصطیع طارش طارش حط حط اجب بارک الله فیک وعلیک ].

لوازم دعوت

باید در خلوت کامل و در مکانی بدون سروصدا این عمل آغاز شود. (پس انجام این عمل  در آپارتمانهای امروزی فقط اتلاف وقت است چون باید مکانی عاری از سروصدای روزمره باشد مثلا بیرون از شهر باشد).

طهارت ثوب و بدن و مکان و پرهیز از منفرات (جمالی) هم از دیگر لوازم این دعوت عظیم الشان است.

بعد از هر نماز باید هفت مرتبه عزیمت مربوط به دعوت ایشان را تلاوت نمائیم.

بخور این دعوت فقط و فقط لبان ذکر میباشد.

برخی از جزئیات دعوت در اینجا ذکر نشده، چون که این دعوت فقط و فقط با اذن مستقیم و البته حضور استاد عامل موفقیت آمیز است.
التماس دعا

دعای برآورده شدن تمام حوائج دنیوی و اخروی


الحمد لله الواحد القهارالعزیز الغفارمکور اللیل على النهار تذکرة لأولی القلوب والأبصار وتبصرة لذوى الألباب والاعتبار.

با سلام و عرض ادب



برخی از دوستان و گرامیان خواستار ذکر تصریفی جهت برآورده شدن حوائج دنیوی و اخروی شده بودند. 


جهت برآورده شدن حوائج دنیوی و اخروی، آیات مبارکه و حروف نورانیه عظیمه ذیل را جهت جلب خیرات و البته دفع مضرات و بلیات قرائت فرمائید. در آنها شاه کلیدهای عدیده ای است که همگی ما میتوانیم از آنها بهره ببریم و ان شاء الله تعالی در استجابت دعای شما و رسیدن به خواست مادی و معنوی شما رهگشاست. این تصریف، جهت حاجت گرفتن، بی نظیر و بی مانند است.


شیوه انجام:


تصریف ذیل را جهت جلب خیر و منفعت دنیوی و اخروی پس از انجام دو رکعت نماز به نیت برآورده شدن حاجت، یازده بار قرائت کنید. در هنگام شروع به عمل، بخور طیب و خوشبو بسوزانید مثل عود. پس از خاتمه قرائت، آنچه حاجت دارید از خداوند متعال مسئلت نمائید. مطمئن باشید که مستجاب است انشاء الله تعالی. و این تصریف که باید بخوانید به شرح زیر است:

اعوذ بالله السمیع العلیم من الشیطان اللعین الرجیم

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ إِنَّ اللهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ إِنْ یَنْصُرْکُمْ اللهُ فَلا غَالِبَ لَکُمْ وَإِنْ یَخْذُلْکُمْ َمَنْ ذَا الَّذِی یَنْصُرُکُمْ مِنْ بَعْدِهِ وَعَلَى اللهِ فَلْیَتَوَکَّلْ الْمُؤْمِنُونَ وَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ وَکَفَى بِاللهِ وَکِیلاً صِبغَةَ اللهِ وَمَن اَحسَن مِنَ اللهِ صِبغَة کهیعص کفایتنا وهو حسبی حمعسق حمایتنا وهو حسبی کَماءٍ أَنْزَلْناهُ مِنَ السَّماءِ فَاخْتَلَطَ بِهِ نَباتُ الْأَرْضِ فَأَصْبَحَ هَشِیماً تَذْرُوهُ الرِّیاحُ هُوَ اللهُ الَّذِی لا إِلهَ إِلَّا هُوَ عالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهادَةِ هُوَ الرَّحْمنُ الرَّحِیمُ یَوْمَ الْآزِفَةِ إِذِ الْقُلُوبُ لَدَى الْحَناجِرِ کاظِمِینَ ما لِلظَّالِمِینَ مِنْ حَمِیمٍ وَلا شَفِیعٍ یُطاعُ عَلِمَتْ نَفْسٌ ما أَحْضَرَتْ فَلا أُقْسِمُ بِالْخُنَّسِ الْجَوارِ الْکُنَّسِ وَاللَّیْلِ إِذا عَسْعَسَ وَالصُّبْحِ إِذا تَنَفَّسَ ص وَالْقُرْآنِ ذِی الذِّکْرِ بَلِ الَّذِینَ کَفَرُوا فِی عِزَّةٍ وَشِقاقٍ اللّهُمَّ أنْتَ الأول فَلَیْسَ قَبْلَکَ شَیٌ وَأنْتَ الاخِرُ فَلَیْسَ بَعْدَکَ شَیٌ وَأنْتَ الظّاهِرُ فَلَیْسَ فَوْقَکَ شَیٌ وَأنْتَ الباطِنُ فَلَیْسَ دُونَکَ شَیٌ وَأَنْتَ العَزِیزُ الحَکِیمُ اَللّهُمَّ انی اَسْئَلُکَ بِاسْمِکَ الْعَظیمِ الاَْعْظَمِ الاَْجَلِّ الاَْکْرَمِ الْمَخْزوُنِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینَ الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَنُورٌ مِنْ نُورٍ وَنُورٌ فی نُورٍ وَنُورٌ عَلى کُلِّ نُورٍ وَنُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَنُورٌ تُضیئ بِهِ کُلُّ ظُلْمَةٍ وَیُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّةٍ وَکُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَکُلُّ جَبارٍ عَنیدٍ لا تَقِرُّ بِهِ اَرْضٌ وَلا تَقُومُ بِهِ سَمآءٌ وَیَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خآئِفٍ وَیَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغٍ وَحَسَدُ کُلِّ حاسِدٍ وَیَتَصَدَّعُ لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّ وَالْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلا یَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَهُوَ اسْمُکَ الاَْعْظَمُ الاَعْظَمُ الاَجَلُّ الاَْجَلُّ النُّورُ الاَْکْبَرُ الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلى عَرْشِکَ یااَللهُ یااَللهُ یااَللهُ العظیم الأعظم یااَللهُ یااَللهُ یااَللهُ النور الأکرم یابدیع السموات والأرض یاذا الجلال والإکرام یاحی یاقیوم ... افعل لی کذا وکذا ... وصلى اللهم وسلم وبارک على سیدنا ومولانا محمد وعلى اله الطیبین الطاهرین المنتجبین وسلم تسلیما کثیرا باسماء الله وآیاته اقسم علیکم یاملائکة الله رب العالمین المطیعین لله رب العرش العظیم وبعزة من خلقکم من نور سیدنا محمد صلى الله علیه واله وسلم وبسر السجدة لابونا ادم علیه السلام توکلوا بکذا وکذا وانه على رجعه لقادر اجیبو بحق ما اقسمت به علیکم وانه لقسم لو تعلمون عظیم بارک الله فیکم وعلیکم.

توجه فرمائید:

طهارت ثوب و بدن و مکان رعایت شود.

رو به قبله باشید و توجه قلبی داشته باشید و در هنگام قرائت با کسی مکالمه نکنید.

به قرائت صحیح توجه نمائید.

مستجاب است انشاء الله.


التماس دعا