غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم غریبه



قبلا مطالبی در مورد انواع اعمال در علوم غریبه ذکر شده بود. این اعمال که بر دو نوع است، منقسم بر رحمانی و غیر رحمانی است و بطور معمول نشانه اجابت عمل خاص در اینها میتواند چرخش لوح یا مشی  لوح بر سطح صاف  و ...... باشد که در آن از عزایم عبرانی یا سریانی و .... حتما استفاده میشود و البته از شروط اجابت عمل است.
عزایم برهتیه و ارکشیه و سهام اللیل از این عزایم است که برای نتیجه دائم  در برخی از اعمال، بهتر است درخاتمه  با ذکر زمان (مثلا الی الابد یا الی یوم القیامه) همراه باشد و این مهم است.

ببینید، همانگونه که اعمال رحمانی تاتیرات مثبت تقریبی بر آن مترتب میباشد اما اعمال غیر رحمانی میتواند نسل در نسل بر فرد مورد نظر تاثیرات مخرب داشته باشد. نعوذ بالله من عمل الشیاطین. اعمال غیر رحمانی میتواند از باب تهلیک و عقد و جحد و تمریض و .... بر اساس مربع یا مثلث و از این قبیل باشد که در این عمل طبایع چهارگانه نیز منظور نظر است و مثلا در عمل به عملیات از نوع خاکی میتوان از لوازم خاصی مثل کافور و کفن و ... استفاده کرد.

قبلا هم مذکور افتاده که برای تاثیر این اعمال (مثل قلقطیر آتشی) و در خواندن عزیمت حتما باید موکل یا موکلینی در خدمت معزم باشد. که در غیر این صورت اصلا مشی لوح بی معنی خواهد بود. معزم خاتم طاعت را در دست میگیرد و قرائت عزیمت میکند. مثلا در قسمتی از عزیمت خود میگوید :

عزمت (الزمت ، اوجبت و ....) علیکم ایها الموکلین  المطیعین الحاضرین بعزایم العبرانی و سریانی و دعوات الجلالی و بحق هذه الخاتم فی یدی افعلوا ما توءمرون ....
واین عزیمت که میتواند با لفظ عزمت و اقسمت و الزمت و از این قبیل شروع شود ممکن است چندین مرتبه تکرار شود. در مورد خاتم طاعت نیز همان حکم ظاهری و مادی از موکلین (جنها) هست که با راهنمایی استاد عامل قبلی حادث شده و البته نیاز به توضیح ندارد.

ارتباط با ارواح و موکلین از دو طریق است که یا اجباری است و یا تعبیر به اختیار میشود.
حالت اول همان ضربه زدن ارواح است و شدیدا آسیب زاست. در حالت قهری و اجباری، فرد خودش دارای این قدرت است . اما حالت اختیاری همان حالتی است که با رعایت ایام تتریض خاص و بخورات مناسب و مثلا رعایت منازل چهارگانه طبایعی (رصد) و مهمتر از همه راهنمایی استاد عامل صورت میگیرد که این عمل همان تسخیر است.( در واقع استاد عامل میتواند عامل به چندین طریق تسخیر باشد و میتواند درهمان مواردی که عامل به تسخیر است اذن دهد. مثلا عامل تسخیر تمخیثا در صورتی که عامل بر تسخیر تیجان نباشد نمیتواند برای تیجان یا بشمخ اذن دهد.) در هر دوی این حالات ارتباط با ارواح و موکلین (اجباری و اختیاری) ،  فرد میتواند کارهایی خاص انجام دهد ....

******
اللهم إنک ناظر إلیّ ، حاضر لدی ، قادر علیّ ، أحطت بی سمعاً وعلماً وبصراً فارزقنی أُنساً بک وهیبةً منک ، فقوِّ فیک یقینی وبک اعتصمت فأصلح لی دینی وعلیک توکلت فارزقنی ما یکفینی وبک لذت فَنَجِّنـی مما یؤذینی أنت حسبی ونعم الوکیل نعم المولى ونعم النصیر .

*****
دعوت در علوم غریبه ,  استاد عامل علوم غریبه , دعوت برهتیه , دعوت تیجان یا بشمخ , موکل چیست , عزیمت و دعوت , روش موکل گرفتن , ارتباط با موکل و ارواح , خاتم طاعت , مهر طاعت موکل , مهر طاعت موکل , عزیمت برهتیه و ارکشیه , دعوت تمخیثا , دعوت بشمخ یا تیجان , احضار موکل , تسخیر موکل , داشتن موکل , بخورات علوم غریبه , منازل چهارگانه

پرسش و پاسخ


پرسش و پاسخ 


1-    برخی دوستان درمورد عزیمت  و دعوت برهتیه سوال کرده بودند. لطفا در مورد این دعوت مختصری بفرمایید؟
قبلا مطالبی مختصر در مورد این دعوت بیان شده است. کلمه برهتیه به معنای سبوح و قدوس است. این دعوت معروف به دعوت عهد قدیم است. در واقع این دعوت قسم عظیمی است برای جمیع طوایف جن و ارواح علویه و سفلیه و تعداد خاصی قرائت بر آن مترتب است. زمان خواندن این دعوت معمولا بعد از نماز عشاء است. بخورات آن استقراض المکی و برخی بخورات دیگراست و خاتم این دعوت نیز خاتم غزالی است.


2-    آقای دکتر قبلا معنی پنج اسم از اسامی دعوت برهتیه را ذکر کردید. لطفا معانی اسماء یازدهم تا پانزدهم را بفرمایید؟
بطور مختصر معنی پنج اسم دیگر (اسماء یازدهم تا پانزدهم) ازاسماء برهتیه (که البته همگی اینها از اسماء مبارکه باریتعالی میباشد ) به این قرار است:     

اسم یازدهم از اسماء برهتیه : قَلْنَهُوْدٍ(195)
معنای این اسم، متین است.
اسم دوازدهم از اسماء برهتیه: بَرْشَانٍ(553)
معنای این اسم ، یا الله یا عزیز میباشد.
اسم سیزدهم از اسماء برهتیه: کَظْهِیرٍ(935)
معنای این اسم ، یا رحیم است و بعضا به معنای سبحانک الله.
اسم چهاردهم از اسماء برهتیه: نَمُوشَلَخٍ(1026)
معنی اسم فوق یالله یاهو میباشد.
اسم پانزدهم از اسماء برهتیه : بَرْهَیُولا(254)
معنی اسم فوق یاکافی و یاسمیع میباشد. معنی دیگری که برای آن ذکر شده است الله أمان الخائفین میباشد.

ببینید، دعوت برهتیه اگر موفقیت آمیز باشد معزم میتواند چندین عاملیت در آن بگیرد که از جمله آنها منادل وجلب وکشف واستنزال وجمع الاخبار و استخبار الغایب و.... هست. در واقع موکلین این دعوت  (در صورتی که مهر و خاتم طاعت آن از موکل دعوت گرفته شود ) میتوانند کارهای زیادی انجام دهند. موکل دعوت برهتیه از آوردن اشیاء مختلف گرفته تا استخبار از غایب و تحبیب و جلب و تهییج (مهر و محبت) و از این قبیل را میتواند انجام میدهد. در واقع با تسخیر موکل این دعوت (گرفتن خاتم طاعت) هزاران کار از این نوع قابل انجام است. همانطور که گفتم این مورد حتما باید تحت نظر استاد عامل دعوت باشد و غیر از آن امکان پذیر نیست.


3-    در مورد دعوت هوتریه نظر شما چیست ؟
دعوت هوتریه نیز از جمله دعوات معروف در علوم غریبه است. البته از آن دعواتی است که حتما باید ایام تتریض آن با دقت و مراقبه کامل و با راهنمایی استاد عامل این دعوت باشد.
طهارت کامل ثوب ومکان و بدن شرط است. در این دعوت نباید حتی صدای گریه کودک، انجام دعوت را بهم بزند و....


4-    کیفیت قرائت و انجام این دعوت چگونه است ؟
این دعوت عظیم الشان با نام خداوند باریتعالی شروع میشود و ابتدای آن دو رکعت نماز شکر جهت توفیق از سوی باریتعالی است و اینکه در ایام ریاضت و پس از آن خداوند جل جلاله استعانت فرماید و معزم موفق شود.
انجام دعوت به این صورت است که صبح و ظهر و عصر و مغرب و عشاء باید دعوت قرائت شود. دعوت باید روزانه و در واقع در جوف لیل (1002) مرتبه قرائت شود که البته بخورات خاص خود را هم دارد. این دعوت در علوم غریبه البته زجر خاص خود را هم دارد  که معروف به زجر هوتریه میباشد.


5-    در مورد دعوت هوتریه چه نکاتی باید رعایت شود؟
مندل آن باید حتما با اذن استاد عامل دعوت انجام و کشیده شود. انصراف عمار مکان نیز بسیار مهم است.
بخورات و تعجین و ترکیب آن با راهنمائی استاد عامل دعوت است و نوع ریاضت این دعوت نیز جلالی است.


اللهُمَّ أنْتَ رَبّی لا إلهَ إلا أنتَ عَلَیک توکّلتُ وأنْتَ رَبُّ العَرشِ العَظِیم ما شَاءَ اللهُ کانَ ومَا لمْ یشَأ لم یکُن أعْلَمُ أنَّ اللهَ على کلِّ شَىْءٍ قَدِیر وأنَّ اللهَ قدْ أحَاطَ بِکُلِّ شىْءٍ عِلْمًا اللهُمَّ إنّی أعُوذُ بِکَ مِن شَرِّ کُلِّ دَابَّةٍ أنتَ ءاخِذٌ بِنَاصِیَتِهَا إنّ رَبّی على صِرَاطٍ مُسْتَقِیْم.

*****

دعوت برهتیه , دعوت هوتریه , دعوت در علوم غریبه , انجام دعوت برهتیه در علوم غریبه , استاد عامل علوم غریبه , استاد راهنما علوم غریبه , مندل در علوم غریبه , کشیدن مندل , مندل چیست , موکل چیست , موکل گرفتن , روش موکل گرفتن , انصراف عمار مکان , دعانویس خوب تهران و قم , بخورات علوم غریبه , بخورات دعوت برهتیه , ریاضت و دعوت برهتیه و هوتریه , موکل علوم غریبه , موکل و انجام دعا , موکل مهر و محبت , استاد عامل و راهنما , دعای مهر و محبت